۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
استان مرکزی مشکل عرضه مسکن در طرح اقدام ملی ندارد
استاندار مرکزی:

استان مرکزی مشکل عرضه مسکن در طرح اقدام ملی ندارد

اراک- استاندار مرکزی با بیان اینکه این استان مشکل عرضه مسکن در طرح اقدام ملی ندارد، گفت: در بسیاری نقاط امکان عرضه مسکن در این طرح برای هر تعداد متقاضی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، فرزاد مخلص الائمه ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به اراک و در جریان آغاز عملیات پروژه مسکن این شهرستان با بیان اینکه در بسیاری شهرستان های استان امکان عرضه مسکن در این طرح برای هر تعداد متقاضی وجود دارد، تاکید کرد: استان مرکزی مشکل عرضه مسکن در طرح اقدام ملی ندارد.

وی با بیان اینکه استقبال از طرح جهش مسکن ملی در استان مرکزی تا جایی خوب بود که مجبور به انجام قرعه کشی شدیم، ابراز کرد: ابهاماتی درباره نحوه اجرای طرح مسکن ملی در استان مطرح شد که خوشبختانه با برگزاری نشستی به این مسائل و ابهامات نیز پاسخ داده شد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه متقاضیان همچنین برای آگاهی از مفاد این نشست و مشروح پاسخ ها به ابهامات طرح ملی مسکن می توانند =ایگاه اطلاع رسانی استانداری را دنبال کنند، ابراز کرد: خوشبختانه روند کار در استان مرکزی به خوبی در پیش است.

مخلص الائمه با بیان اینکه طرح هشت هزار و ۸۱۲ واحدی جهش تولید مسکن اراک که امروز کلنگ زنی می شود بزرگترین پروژه مسکن ملی به صورت یک جا در کشور محسوب می شود، تاکید کرد: این پروژه سرآمد کلانشهرهای کشور خواهد بود.

کد خبر: ۱۳۸٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha