۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
صنایع شیرینی پزی مازندران در تامین مواد اولیه با مشکل روبرو است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

صنایع شیرینی پزی مازندران در تامین مواد اولیه با مشکل روبرو است

ساری- باقرخانی، فعال در صنعت شیرینی در مازندران تامین مواد اولیه نظیر روغن و پودرها را از جمله دغدغه‌های فراروی ذکر کرد.

مهدی باقرخانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در زمینه تولید انواع شیرینی های خشک، تر، مربا و کلوچه فعالیت داریم، افزود: این واحد تولیدی در شهرک صنعتی سلمانشهر در بنایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متری فعالیت دارد که قصد توسعه و گسترش آن را داریم.

وی با اظهار اینکه یک قطعه زمین ۲۰ هزار متری تهیه کردیم و قصد داریم بنایی به مساحت ۹ هزار و ۶۰۰ متری احداث کنیم، گسترش شعب و توسعه آن را در گیلان از جمله برنامه ها ذکر کرد و گفت: اکنون هشت شعبه در مناطق مختلف استان داریم.

وی گفت: تاکنون در زمینه صادرات ورود نکردیم و با تکمیل واحد برنامه هایی برای توسعه بازار فروش در سطح کشور و خارج داریم.

باقرخانی تهیه مواد اولیه را از جمله دغدغه ها برشمرد و گفت: تلاش ما براین بوده که همیشه کیفیت را در سطح بالایی نگه داریم و بر همین اساس برای تهیه مواد اولیه نظیر روغن، پودر کاکائو، وانیل، آرد و غیره در دوره هایی با مشکل روبرو بودیم.

نماینده شرکت شیرینی لیلی با عنوان اینکه برخی مواد اولیه در قالب سهمیه داده می شود، گفت: تمامی شیرینی های تولید شده دارای پروانه ساخت است و محصولات در قالب بسته بندی و بهداشتی عرضه می شود.

وی گفت: همچنین تولید در کارخانه صورت می گیرد و در شعب تولید نداریم و محصولات روزانه تولید و در شعب پخش و عرضه می شود.

کد خبر: ۱۳۸٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha