۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
محور قوچان- نیشابور بازگشایی شد/محور های فرعی روستایی مسدود است
با تلاش راهداران خراسان رضوی

محور قوچان- نیشابور بازگشایی شد/محور های فرعی روستایی مسدود است

مشهد- راهداران خراسان رضوی محور اصلی قوچان- نیشابور که بر اثر سیلاب مسدود شده بود را بازگشایی کردند اما به دلیل حجم روان آب ها هنوز بسیاری از راه های فرعی روستایی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل راهداری خراسان رضوی محور اصلی قوچان- نیشابور در محدوده بخش سرولایت که به علت آبگرفتگی سطح جاده و سیلاب بسته شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

بنابر این گزارش محور کاشمر - نیشابور و بالعکس نیز که به دلیل وقوع سیلاب و آبگرفتگی سطح محور، مسدود اعلام شده بود، با تلاش عوامل راهداری و همکاری پلیس راه بازگشایی شد.

بر اساس اعلام اداره کل راهداری خراسان رضوی، محور بردسکن - درونه - طبس، محدوده آبنمای دهان قلعه به دلیل بارش باران شدید و جاری شدن سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود اعلام می‌شود.

گفتنی است محور نیشابور - کاشمر که به علت بارش شدید باران و جاری شدن گل‌ولای از کوه بر سطح محور مسدود شده بود، بلافاصله توسط راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور بازگشایی شد.

محورهای جغتای - سه راه انداده و جغتای - برغمد که به دلیل بارش باران شدید و جاری شدن سیلاب مسدود اعلام شده بود، با توجه به فروکش کردن سیلاب و تلاش بی‌وقفه همکاران راهداری بازگشایی شد.

محورهای روستایی دربندی- گرنی - ریشخوار و دوآبی در حوزه شهرستان درگز و چنار - حسین‌آباد - قلعه سرخ، آب قلعه، تلگرد و چهارتکاب در حوزه فریمان نیز به دلیل وقوع سیلاب و آبگرفتگی، تا اطلاع بعدی مسدود است.

بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بارندگی در این استان در سه روز آینده در بیشتر نواحی استان ادامه دارد .

کد خبر: ۱۳٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha