۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
روند ترخیص کالا از گمرکات برای تولیدکنندگان تسریع شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

روند ترخیص کالا از گمرکات برای تولیدکنندگان تسریع شود

اهواز- سلام ‌زاده، رئیس هیئت مدیره شرکت آسازیست (شریک تجاری دلتا ایلاچناما کشور ترکیه) خواستار تسریع در روند ترخیص کالا از گمرکات شد.

عباس سلام‌ زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تجهیزات و مواد اولیه از خارج وارد می شود و هر سال تلاش می‌کنیم بخشی از تجهیزات را بومی سازی کنیم.

وی با بیان اینکه در تولید مه پاش‌ها توانسته‌ایم برخی قطعات را بومی‌سازی کنیم، افزود: با توجه به اینکه در کشور ما هزینه‌های انرژی و نیروی انسانی در مقایسه با کشورهای همسایه پایین‌تر است به دنبال بازاریابی در کشورهای همسایه برای صادرات محصولاتمان هستیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت آسازیست توضیح داد: حجم سرمایه گذاری این شرکت حدود ۵۰ میلیارد ریال بوده و هر سال نیز این عدد سرمایه‌گذاری افزایش می‌یابد.

سلام زاده با بیان اینکه برای ۳۵ نفر نیز به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است، عنوان کرد: محصولات این شرکت عمدتاً غیر سمی بوده و با روش‌های نوین حشرات را به سمت خود جذب و در دام گرفتار کنند.

وی با بیان اینکه فناوری از طریق کشور ترکیه وارد ایران شده و برخی محصولات در داخل و یک سری دیگر را از ترکیه وارد می کنیم، ادامه داد: محصولات شرکت در داخل شامل چراغ‌های سایلنت جذب حشرات است که این دستگاه‌ها انواع حشرات پرنده را جذب و از طریق تله چسبی به دام می‌اندازد.

این تولیدکننده خواستار تسریع در روند ترخیص کالا از گمرکات شد و خاطرنشان کرد: به دنبال صادرات و ارزآوری برای کشور عزیزمان هستیم.

کد خبر: ۱۳۷٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha