۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
پیشنهاد و معرفی ۵ فیلم و سریال عاشقانه خارجی

پیشنهاد و معرفی ۵ فیلم و سریال عاشقانه خارجی

فیلم و سریال های خارجی از مهم ترین سرگرم کننده های بینندگان است که در ژانر ها ی متنوعی ساخته می شوند.

به گزارش بازار، فیلم و سریال های خارجی از مهم ترین سرگرم کننده های بینندگان است که در ژانر ها ی متنوعی ساخته می شوند. برای دیدن سریال ها و فیلم های خارجی عاشقانه همراه با پخش آنلاین و زیرنویس چسبیده فارسی سایت نیکی دیلی را می توانید انتخاب کنید و همه ی این سریال ها و فیلم های متنوع را مشاهده کنید همچنین دانلود سریال ها و فیلم های کره ای و عاشقانه در بین تماشاگران از محبوبین بیشتری برخوردار است.!

پیشنهاد ۵ سریال و فیلم عاشقانه

۱- سریال سوپرمن و لوئیس

سریال سوپرمن و لوئیس (Superman and Lois) به کارگردانی گرگ برلانتی محصول ۲۰۲۱ کشور آمریکا است و موضوعی اکشن، ماجراجویی و درام دارد همچنین اولین بار شرکت DC Entertainment و Warner Bros این سریال عاشقانه را منتشر کرد.! این سریال در قالب ۲ فصل ساخته شده است و بازیگرانی چون تایلر هوچلین، الیزابت تولاچ، الکس گارفین، جردن الساس، ایند ناوارت، استیسی فاربر نقش داشته اند. فصل اول این سریال که در ۱۵ قسمت و براساس شخصیت های کمیک کمپانی دی سی ساخته شده است اولین بار در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۱ توسط شبکه The CW در آمریکا منتشر شد.

داستان سریال :

در مورد زندگی یکی از بزرگ ترین و معروف ترین ابر قهرمانان جهان یعنی سوپرمن و همسرش لوئیس است؛ آن ها باید به عنوان والدینی شاغل و معروف با تمام چالش ها، فشارها و استرس های بزرگ کردن دو فرزندخود کنار آمده و از طرفی دیگر به وظیفه مهم دیگر خود یعنی نجات دنیا نیز بپردازند.

۲- فیلم عجیب غریب

پیشنهاد و معرفی ۵ فیلم و سریال عاشقانه خارجی

فیلم هندی عاشقانه عجیب غریب (Atrangi Re) به کارگردانی Aanand L. Rai و نویسندگی هیمانشو شارما محصول ۲۰۲۱ کشور هند است و موضوعی رمانتیک، کمدی و درام دارد.! در این فیلم دیدنی بازیگرانی چون دانوش، سارا علی خان، آکشای کومار نقش داشته اند.

داستان فیلم :

یک پسر تامیلی با دختری از بیهار آشنا می شود، آنچه در ادامه می آید داستانی عاشقانه برای قرن هاست. روایتی غیرخطی از دو عاشقانه که به موازات هم از خطوط زمانی متفاوت پیش می روند.

۳- فیلم گزارش فرانسوی

فیلم سینمایی گزارش فرانسوی (The French Dispatch) به کارگردانی وس اندرسون محصول ۲۰۲۱ کشور آمریکا و آلمان است و موضوعی کمدی، عاشقانه و درام دارد.! این فیلم عاشقانه اولین بار توسط سه شرکت American Empirical Pictures و Indian Paintbrush و Studio Babelsberg منتشر شد. فیلمنامهفیلم را نیز وس اندرسن براساس داستانی از جیسون شوارتزمن و رومن کاپولا نوشته است و بازیگرانی چون تیموتی شالامی، الیزابت ماس، اوون ویلسون، سرشه رونان، کریستف والتس، بیل مری، ادوارد نورتون، تیلدا سوئینتن، لئا سیدو، ویلم دفو، بنیسیو دل تورو، لیو شرایبر، آدرین برودی، فرانسیس مک دورمند، آنجلیکا هیوستون نقش داشته اند. این در تاریخ ۱۲ جولای سال ۲۰۲۱ میلادی در جشنواره فیلم کن Cannes Film Festival پخش گردید سپس در ۲۲ اکتبر توسط Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان اکران خواهد شد؛ فیلم گزارش فرانسوی پس از حضور در جشنواره‌های Cannes Film Festival و Hollywood Critics Association موفق شد نامزد دریافت ۲ جایزه نخل طلایی برای بهترین کارگردانی و جایزه Midseason Award برای مورد انتظارترین فیلم تا پایان سال ۲۰۲۱ شود.

داستان فیلم :

خواهید دید زمانی که نامه‌ای عاشقانه با محوریت سه داستان برای کارکنان یک دفتر روزنامه آمریکایی در شهری خیالی در فرانسه، فرستاده میشود، آن‌ها تصمیم میگیرند تا به مناسب بزرگداشت این سه حادثه مهم که در یک دهه گذشته رخ داده، یک نسخه یادبود در مجله خود منتشر کرده و…

۴- سریال زن بی نظیر

سریال کره ای زن بی نظیر (One the Woman) محصول ۲۰۲۱ کشور کره جنوبی است و موضوعی کمدی، عاشقانه، ماجراجویی، درام و هیجانی دارد.! در این سریال عاشقانه کمدی بازیگرانی چون لی هانی، سانگ یون لی، دال هوان جو نقش داشته اند.!

داستان سریال :

داستان یک دادستان زن سرسخت و سرکش را روایت می کند که یک روز تمام خاطرات خود را از دست می دهد و جای خود را با یک زن خانه دار محافظه کار که دقیقاً شبیه او به نظر می رسد تغییر می دهد.

۵- فیلم معجزه احساس

پیشنهاد و معرفی ۵ فیلم و سریال عاشقانه خارجی

فیلم هندی معجزه احساس (Kuch Kuch Hota Hai) به کارگردانی کاران جوهر محصول ۱۹۹۸ کشور هند است و موضوعی عاشقانه، کمدی، اکشن، هیجانی و ماجراجویی دارد.! اولین بار شرکت Dharma Productions این فیلم را منتشر کرد و این فیلم برای عناوین بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن و همچنین بهترین فیلمنامه موفق به دریافت ۸ جایزه مختلف از جشنواره فیلم National Film Award شده است. در فیلم هندی معجزه احساس بازیگرانی چون شاهرخ خان، رانی موکرجی، کاجول، سلمان خان، انوپام خیر، فریده جلال، جانی لور، هیما شیوپوری، ریما لاگو نقش داشته اند.! داستان غم انگیز شروع می شود. همسر محبوب راهول، تینا، زایمان کرده و به زودی از دنیا می رود*. اما قبل از مرگ، او یک سری نامه می نویسد تا طی ۸ سال آینده یکی یکی به دخترش بدهد. انجلی عاشق خواندن نامه هاست و حالا که ۸ ساله است، آخرین نامه خود را از مادر مرحومش دریافت می کند. در این نامه، انجلی متوجه می شود که قبل از تینا، راهول با زن دیگری … به نام انجلی رابطه داشته است. اما راهول بسیار متراکم بود و متوجه نشد که انجلی آنقدر او را دوست دارد و در عوض عاشق تینا شد و ازدواج کرد. اکنون تینا از طریق نامه ها سعی می کند از دخترش کمک بگیرد تا راهول را با این انجلی از مدت ها قبل متحد کند، زیرا تینا فکر می کند آنها یک زوج عالی خواهند ساخت و انجلی برای آنجلی جوان مادری عالی خواهد بود. فقط یک مشکل وجود دارد… و من بیشتر نمی گویم چون نمی خواهم فیلم را اسپویل کنم.

داستان فیلم :

در مورد دختری به نام آنجلی است که در دوران کالج عاشق صمیمی ترین دوست خود یعنی راهول میشود. اما با آمدن دختری به نام تینا به کالج، راهول عاشق او شده و آنجلی را نادیده میگیرد. راهول با تینا ازدواج میکند اما با گذشت چند سال تینا بر اثر بیماری فوت میکند. اکنون دختر هشت ساله راهول و تینا با اطلاع از وجود فردی به نام آنجلی در گذشته ی پدرش سعی میکند تا این دو را بار دیگر به هم برساند اما…

دانلود فیلم با زیرنویس فارسی چسبیده

کد خبر: ۱۳۷٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha