۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
 آغاز عملیات اجرایی طرح تولید کنسانتره آهن با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد ریال
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و بازرگانی میامی نگین تیسان:

آغاز عملیات اجرایی طرح تولید کنسانتره آهن با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد ریال

بیرجند-مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری، تولیدی و بازرگانی میامی تیسان گفت: در راستای عمل به منویات رهبری ۶ هزار میلیارد سرمایه گذاری برای تولید کنسانتره آهن با بهره گیری از توان متخصصان داخلی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی تمدن امروز شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح تولید کنسانتره سنگ آهن اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در سال پشتیبانی تولید و موانع زدایی با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح تولید کنسانتره سنگ آهن با بهره‌گیری از متخصصان داخلی سرمایه گذاری شده است.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح برای ۳۰۰ نفر به شکل مستقیم و سه هزار نفر غیر مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

به گفته وی این طرح در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع با زیر بنای هشت هزار متر مربع وبا ظرفیت تولید سالیانه ۵۵۰ هزار تن کنسانتره اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری، تولیدی و بازرگانی میامی تیسان بیان داشت: امیدواریم با توجه به این که تجهیزات مورد نیاز خریداری شده است تا هفته دولت سال ۱۴۰۱ مرحله اول این طرح به بهره برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان جنوبی هم در این مراسم اظهار کرد: از آن جایی که سرمایه گذاری در این منطقه منجر به اشتغالزایی زیادی خواهد شد مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید موانع موجود در این مسیر را رفع کنند.

علیرضا عباس زاده با اشاره به ظرفیت معادن در شهرستان مرزی سربیشه بیان داشت: باید با مدیریت ویژه تلاش شود تا خام فروشی صرف از معادن نداشته باشیم و با فرآوری برای این شهرستان ارزش افزوده ایجاد کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سربیشه و نهبندان در مجلس هم بر مانع زدایی در مسیر تولید و سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و افزود: متأسفانه برخی از مسئولان در خراسان جنوبی به جای مانع زدایی، مانع تراشی می‌کنند.

مصطفی نخعی با اشاره به اینکه سو مدیریت‌ها و تحریم‌ها برای کارآفرینان و سرمایه گذاران مشکلاتی را ایجاد کرده است، عنوان کرد: برخی از مسئولان در استان تفاسیر نادرستی از قوانین و دستورالعمل‌ها دارند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی بالاترین میزان سرمایه گذاری را داشته است، تصریح کرد: بر اساس پژوهش‌های انجام شده یکی از نگرانی‌های سرمایه گذاران در استان نگرانی از عدم تحقق وعده‌های مسئولان در خراسان جنوبی است.


کد خبر: ۱۳۷٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha