۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
سمنان ۷ هزار میلیارد تومان قرار داد تولید اتوبوس امضا کرد
استاندار سمنان:

سمنان ۷ هزار میلیارد تومان قرار داد تولید اتوبوس امضا کرد

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه هفت هزار میلیارد تومان قرار داد خرید اتوبوس در سمنان منعقد شده است، گفت: این قرار داد بین وزارت کشور و شرکت عقاب افشان امضا شده است.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه یکی از بخش های سفر هیئت دولت در آبان ماه به استان سمنان انعقاد قرارداد تامین و خریداری اتوبوس شهری برای شهرهای کشور بود، تاکید داشت: این قرار داد بین وزارت کشور و مجموعه بزرگ اتوبوس سازی عقاب افشان یا همان اسکانیا در سمنان منعقد شده است.

وی با بیان اینکه ارزش این قرار داد هفت هزار میلیارد تومان است، افزود: خرید دو هزار دستگاه اتوبوس دیزلی درون شهری طی سال های آتی موضوع این قرار داد است.

استاندار سمنان با بیان اینکه این قرارداد یک موفقت تجاری و صنعتی بزرگ برای استان است، گفت: سفارش جدید شرکت عقاب افشان فقط در یک مورد، ۴۰۰ شغل جدید در این شرکت ایجاد خواهد کرد که میزانی قابل توجه است.

هاشمی بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته برکات سفر حجت الاسلام رئیسی و هیئت دولت به استان سمنان بیش از گذشته نمایان خواهد شد و امیدواریم که بتوانیم از دستاوردهای این سفر برای توسعه اقتصادی هر چه بیشتر استان سمنان استفاده کنیم.

به گزارش بازار، سمنان بزرگترین تولید کننده اتوبوس در کشور است.

کد خبر: ۱۳۷٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha