۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
محور سبزوار-شاهرود مسدود شد/سیل آرامش خراسان رضوی را بر هم زد
به دلیل بارش های سیل آسا

محور سبزوار-شاهرود مسدود شد/سیل آرامش خراسان رضوی را بر هم زد

سبزوار- بارش باران سبب شد برخی از محورهای اصلی و روستایی در شهرستان‌های خراسان رضوی مسدود شوند و بسیاری از خودرو های عبوری به ویژه در محدوده شهرستان سبزوار سرگردان شوند.

به گزارش خبرنگار بازار در پی بارش‌های شدید بامداد بیست سوم فروردین ماه با جاری شدن سیلاب بسیاری از معابر اصلی و فرعی شهر سبزوار دچار آبگرفتگی شد و مهمترین مسیر ارتباطی این شهرستان با شاهرود در استان سمنان به دلیل آبگرفتگی دچار انسداد شود.

بر اساس گزارش اداره کل راهداری خراسان رضوی بارش باران سبب شد برخی از محورهای اصلی و روستایی در شهرستان‌های خراسان رضوی عصر شنبه مسدود شوند.

براساس این گزارش، محور اصلی سبزوار به شاهرود، کیلومتر ۴۷ در مسیر شمالی از ساعت ۱۹ مورخه ۲۳ فروردین، به‌دلیل آبگرفتگی سطح محور و سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.

بارش های سیل آسا هم چنین موجب انسداد محورهای روستایی امارت، دیزادیز و آبنمای دوقایی به سرولایت، در محدوده قوچان شد و به دلیل حجم روان آب ها تا اطلاع بعدی برای تردد خودرو ها ممنوع اعلام شده است.

گفتنی است هم چنین محور روستایی نقاب ـ سه‌راهی رامشین ـ سبزوار در حوزه راهداری جوین به‌دلیل بارش باران شدید و جاری شدن سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود و تردد از محور جایگزین نقاب ـ حکم‌آباد ـ سبزوار برقرار است.

بارش باران شدید و جاری شدن سیلاب هم چنین محور فرعی جغتای ـ برغمد در محدود حوزه استحفاضی جغتای را با آبگرفتگی همراه کرد تا آن جا که اداره کل راهداری این مسیر را نیز تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام کرد و از رانندگان خواست تا از محور جایگزین حکم‌آباد ـ سه‌راه انداده ـ جغتای استفاده کنند.

محور سبزوار ـ تهران مسدود است

معاونت اجتماعی پلیس سبزوار نیز شامگاه شنبه طی اطلاعیه‌ای از ممنوعیت تردد در محور سبزوار ـ تهران به‌دلیل آبگرفتگی خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه از شامگاه شنبه جاده سبزوار ـ تهران به‌دلیل آبگرفتگی شدید از میدان سربداران مسدود و تردد در این محور ممنوع اعلام شد.

پلیس از رانندگان و همچنین ساکنان شهرها و روستاهای اطراف سبزوار که قصد تردد در این محور را دارند درخواست کرد تا سفر خود را در این محور به تعویق بیندازند.

بارش ها ادامه دارد

بر اساس پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی، بارندگی در این استان ادامه دارد و طی دو روز آینده در بیشتر نواحی استان گسترش می‌یابد.

بنا بر اعلام این سازمان هم اکنون بارش باران درشهرستان‌های قوچان، درگز، تایباد، سبزوار و بجستان موجب لغزندگی سطح جاده‌ها در این مناطق شده است.

گفتنی است هفته گذشته نیز در پی بارش‌های بهاری و وقوع سیلاب راه ارتباطی هفت روستا در شهرستان‌های سرخس و تربت‌جام این استان مسدود شد که این انسدادها همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۱۳٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha