۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
انعقاد قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی مجتمع لوله گستر اسفراین در سال ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین خبر داد:

انعقاد قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی مجتمع لوله گستر اسفراین در سال ۱۴۰۱

بجنورد- مدیرعامل مجتمع صنعتی لوله گستر اسفراین از انعقاد قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی این مجتمع در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: سال آینده برای این مجتمع سال نوسازی و افزودن دستگاه‌های جدید به خطوط تولیدی است.

به گزارش بازار؛ به نقل از روابط عمومی مجتمع صنعتی لوله گستر اسفراین، مازیار زند با اشاره به انعقاد قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی مجتمع در سال آینده اظهار داشت: حجم قراردادهای شرکت لوله گستر اسفراین افزایش ۲۷۰ درصدی داشته است.

وی افزود: شکست رکورد بی‌سابقه تولید در این مجتمع صنعتی در سال ۱۴۰۰ در پی قراردادهای پی‌درپی این واحد با شرکت‌های نفت و گاز بوده که توانستیم در سال جاری قراردادی به ارزش ۱۳۰میلیون یورو داشته باشیم.

مدیرعامل مجتمع صنعتی لوله گستر اسفراین گفت: ازآنجایی‌که مجتمع در فصل تابستان با قطعی برق و در فصل زمستان با قطعی گاز مواجه است؛ اما این مسئله برای ما نه‌تنها تهدید نبود بلکه تبدیل به یک فرصت شد و در مدت‌زمانی دوماهه با تکیه‌بر توان نیروهای بومی به بازسازی و تعمیر تعدادی از دستگاه‌ها پرداختیم .

زند خاطرنشان کرد:قبض گاز چندمیلیاردی نتیجه عدم پرداخت ۷۰دوره‌ای در زمان مدیران سابق بوده است که اکنون ما با توافقات انجام‌شده با شرکت گاز ماهانه این بدهی را قسطی و پرداخت می‌کنیم.

وی در پایان به مجوز آموزشگاه تخصصی هم‌جوار صنعت خبر داد و تصریح کرد:در این هنرستان نیروهای متخصص آموزش و به‌کارگیری خواهند شد.

کد خبر: ۱۳۶٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha