۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
پرداخت هشت میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان پاداش به مشترکان برق همدان
مدیرعامل شرکت برق همدان اعلام کرد:

پرداخت هشت میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان پاداش به مشترکان برق همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امسال در قالب تفاهمنامه و طرح‌های پاسخگویی بار تابستان هشت میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان پاداش به هشت هزار و ۶۷۸ مشترک برق پرداخت شده است.

به گزارش بازار؛ علی سهرابی بیدار عنوان کرد: در پی همکاری مشترکین در قالب تفاهمنامه و طرح‌های پاسخگویی بار تابستان هشت میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان پاداش به هشت هزار و ۶۷۸ مشترک پرداخت شده است.

وی افزود: تعداد ۵۱۲ مشترک اداری و عمومی متقاضی مشارکت در برنامه‌های پاسخگویی بار بوده‌اند که ۲۲۳ مشترک به تعهدات خود عمل کرده و مبلغ یک میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال پاداش دریافت کردند.

وی گفت: تعداد هشت هزار و ۲۹۳ مشترک کشاورزی متقاضی مشارکت در برنامه‌های پاسخگویی بار بوده‌اند که تعداد هفت هزار و ۲۷۴ مشترک در طرح‌های چاه‌های کشاورزی و صنایع کشاورزی کشاورزی به تعهد خود عمل کرده و مبلغ ۴۴ میلیارد و هشت میلیون ریال پاداش دریافت کردند.

سهرابی‌بیدار با اشاره به اینکه تعداد یک هزار و ۳۹۶ مشترک صنعتی متقاضی مشارکت در برنامه‌های پاسخگویی بار بوده‌اند که یک هزار و ۵۶ مشترک به تعهد خود عمل کردند و ۳۱ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال پاداش دریافت کردند، ادامه داد: همچنین ۳۳ مشترک CNG متقاضی مشارکت در برنامه‌های پاسخگویی بار بوده‌اند که ۲۷ مشترک به تعهد خود عمل کرده و مبلغ یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال پاداش گرفتند.

وی ادامه داد: ۸۷ مشترک دارای مولدهای اضطراری برق نیز در کنترل پیک بار تابستان همکاری کردند که مبلغ هشت میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال پاداش دریافت کردند و از ۱۰۸ مشترک سایر مصارف(تجاری) که متقاضی بودند ۴۷ مشترک به تعهد خود عمل و مبلغ ۵۲۲ میلیون ریال پاداش دریافت کردند.

کد خبر: ۱۳۵٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha