۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
بهره‌برداری از چند جایگاه‌ جدید سوخت در سراسر کشور
هم‌زمان با دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ صورت گرفت

بهره‌برداری از چند جایگاه‌ جدید سوخت در سراسر کشور

هم‌زمان با ایام‌ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، چند جایگاه جدید عرضه فرآورده‌های نفتی در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، جاوید شیدایی، رئیس ناحیه خوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با بهره‌برداری از جایگاه عرضه سی‌ان‌جی و مجتمع خدماتی و رفاهی صدری، تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه به ۱۶۲ باب و در ناحیه خوی به ۳۹ باب افزایش یافت.

وی در آیین گشایش این جایگاه عرضه سوخت گفت: مجتمع خدماتی و رفاهی صدری در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع با ۱۵۰میلیارد ریال هزینه ساخته شده که در مجموع دارای سه دیسپنسر (تلمبه) و ۶ نازل سی‌ان‌جی است.

رئیس ناحیه خوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: این جایگاه در شهرک صنعتی ایو اوغلی خوی ساخته شده است و امکان عرضه سوخت پاک سی‌ان‌جی هم‌زمان برای ۶ خودرو را دارد.

شیدایی ضمن قدردانی از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در احداث و راه‌اندازی این جایگاه و امکان اشتغال‌زایی بالغ بر هشت نفر، به تجهیزات بسیار مطلوب آن اعم از سامانه پرداخت الکترونیکی، همچنین امکانات رفاهی آن همچون نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی زنانه و مردانه و کافی‌شاپ در جایگاه اشاره کرد.

فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه نیز از افتتاح یکصدوشصت‌وچهارمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در این استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

وی در آیین بهره‌برداری از این جایگاه که با حضور استاندار، امام جمعه، فرماندار سرپل ذهاب و برخی مقام‌های دیگر برگزار شد، گفت: جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی «شاهمرادی» در زمینی به گستردگی هزار و ۲۰۰ مترمربع در منطقه زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب احداث شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: این جایگاه ۶ نازل دارد و برای هفت نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

یاسمی تأکید کرد: این جایگاه عرضه در طول شبانه‌روز به بیش از یک هزار خودرو سوخت‌ ارائه می‌کند.

وی با تأکید بر استفاده از سوخت پاک و ارزان سی‌ان‌جی تصریح کرد: با ساخت این جایگاه تازه تأسیس، روزانه ۱۴ هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: با احداث این جایگاه، شمار جایگاه‌های دومنظوره سی‌ان‌جی منطقه کرمانشاه به ۷۸ باب رسید که از این تعداد ۳۶ باب جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی است. این جایگاه‌ها، روزانه بیش از ۹۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده را در سطح‌ منطقه‌ توزیع‌ می‌کنند.

منطقه کرمانشاه از مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶ ناحیه در شهرهای مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام‌آباد، سنقر، پاوه و کنگاور وظیفه تأمین سوخت مردم این استان را به‌عهده دارد.

اسداله طاهری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ضمن اشاره به بهره‌برداری از هفدهمین جایگاه عرضه سوخت در ناحیه داراب گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از جایگاه عرضه سوخت «شاکری» در شهرستان زرین دشت، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان به ۲۹۸ باب رسید.

وی در آیین بهره‌برداری از این جایگاه که با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان زرین دشت برگزار شد، گفت: به‌منظور استفاده از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار در بخش عرضه فرآورده‌های نفتی، با افتتاح این جایگاه، شمار مجاری عرضه سوخت مایع ناحیه داراب به ۱۷ باب رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: به‌منظور افزایش خدمات‌رسانی به مردم، شرکت ملی پخش فرآورده‌های همواره به‌دنبال ارائه خدمات مطلوب‌تر برای گسترش مراکز عرضه سوخت است.

طاهری گفت: این جایگاه عرضه سوخت با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوص در زمینی به مساحت ۷۶۰ مترمربع دارای چهار تلمبه و هشت نازل احداث شد که زمینه اشتغال‌زایی برای هفت نفر را نیز فراهم کرده است.

کد خبر: ۱۳۵٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha