۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
یک میلیون عدد ماسک در زنجان توزیع می‌شود
معاون استاندار زنجان:

یک میلیون عدد ماسک در زنجان توزیع می‌شود

زنجان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان ضن اشاره به با هماهنگی‌های انجام شده برای واردات یک میلیون عدد ماسک به این استان، گفت: این ماسک‌ها در مراکز بهداشتی و داروخانه‌ها توزیع خواهد شد.

فرامرز نیک سرشت در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به شیوع بیماری کرونا ویروس در سطح کشور و به تبع در زنجان، گفت: در خصوص تامین مواد ضدعفونی کننده، شوینده و ماسک در سطح استان مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه نیاز تمام مراکز درمانی، داروخانه ها، خانه های بهداشت در استان از بابت مواد ضدعفونی ، ماسک و دستکش تامین شده است،اظهار کرد: در حال حاضر اقلام بهداشتی در مراکز درمانی وجود دارد و مشکلی در خصوص تامین این اقلام وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه استان به لحاظ تامین اقلام بهداشتی برای همه مردم استان ظرفیت لازم را ندارند، گفت: تامین اقلام بهداشتی برای بیمارستان ها و مراکز درمانی در اولویت است..

نیک سرشت با اشاره به فعالیت ۱۳۰ داروخانه در زنجان، تاکید کرد: هفته ای دو بار بیش از یک هزار ماسک در داروخانه های استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه از طریق یکی از استان‌های همجوار در صدد تهیه ماسک هستیم، افزود: فردا ۲۴ فروردین ماه یک میلیون ماسک وارد استان می شود و این تعداد طی روزهای آینده  به بیش از دو میلیون هم افزایش خواهد یافت تا بتوانیم فاز دوم فاصله گذاری اجتماعی را اجرا کرده و هر چه زودتر زنجیره بیماری قطع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، یادآور شد: امیدواریم مردم با رعایت تمهیدات بهداشتی و با در خانه ماندن، زنجیره  بیماری کرونا از سطح کشور و به تبع استان قطع شود.

کد خبر: ۱۳٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha