راه اندازی لایه جدید فرکانسی ایرانسل
با حضور وزیر ارتباطات صورت گرفت؛

راه اندازی لایه جدید فرکانسی ایرانسل

لایه جدید فرکانسی ۲ هزار و ۳۰۰ مگاهرتز در شبکه پهباند ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی شد.

به گزارش بازار، در این مراسم که از دفتر وزیر ارتباطات به صورت ویدئوکنفرانسی با ساختمان ایرانسل انجام شد همچنین طرح توسعه ظرفیت مرکز سوئیچ ایرانسل در اصفهان نیز به بهره برداری رسید.

عیسی زارع پور در این مراسم افتتاح گفت: اپراتورها باید از این ظرفیت فرکانسی استفاده و تجهیزات مورد نظر را برقرار کنند، تا نتایج آن هر چه سریعتر برای مردم قابل لمس باشد.

وی افزود: به دنبال توسعه ارتباطات ثابت هستیم و هفته آینده همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) طرح بزرگ و ملی واگذاری چند صد هزار پورت فیبر نوری را در شهرهای مختلف به مردم واگذار می کنیم که بخشی از برنامه ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری ما تا پایان دولت سیزدهم است.

وزیر ارتباطات گفت: این اقدام هفت تا هشت سال زمان می برد اما در عزمی که در دولت سیزدهم با تلاش خانواده وزارت ارتباطات و اپراتورها و شرکت مخابرات وجود دارد، تلاش می کنیم تا سه سال و نیم آینده این طرح محقق شود.

وی در پایان از اپراتورهای درخواست کرد با افزایش کیفیت و پایداری شبکه رضایت مردم را بیشتر تامین کنند و از آقای عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و همکارانش به سبب افتتاح طرح های امروز قدردانی کرد.

بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل هم در ارتباط ویدئوکنفرانسی گفت: ما در سریعترین زمان ممکن تجهیزات این لایه جدید فرکانسی را برقرار می کنیم و امیدواریم باعث بهبود کیفیت شبکه و افزایش رضایت خاطر مردم شود و ما زیرساخت های کرج و مشهد را هم در این ارتباط توسعه داده ایم.

کد خبر: ۱۳۴٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha