تهیه ‌۴۰ پیشنهاد برای سفر رئیس‌جمهور ترکمنستان به ایران
رئیس اتاق بجنورد خبر داد

تهیه ‌۴۰ پیشنهاد برای سفر رئیس‌جمهور ترکمنستان به ایران

پورآبادی، رئیس اتاق بجنورد با اشاره به احتمال سفر رئیس‌جمهور ترکمنستان به ایران، می‌گوید: بخش خصوصی ۴۰ پیشنهاد در مورد این سفر تهیه کرده است که به اتاق ایران و وزارت کشور ارائه خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی در خصوص سفر احتمالی رئیس‌جمهور ترکمنستان به ایران، از تهیه ۴۰ پیشنهاد برای ارائه به اتاق ایران خبر داد که به وزارت کشور نیز ارسال خواهد شد.

سعید پورآبادی در هشتاد و نهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان شمالی گفت: برای موفقیت در توسعه اقتصادی باید مسیر برای فعالیت بخش خصوصی به‌صورت واقعی باز شود.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از جلسات بدون رفع مشکلات به پایان می‌رسد، افزود: سال‌ها است جلساتی برای رفع مشکلات داریم درحالی‌که نباید مشکل وجود داشته باشد.

پورآبادی در ادامه به مشکلات بانکی اشاره کرد و گفت: هرچقدر تولیدکننده کار می‌کند درآمدش برای بانک است و برای خود هیچ منفعتی ندارد؛ تمام مشکلات ما قوانین است لذا نمی‌توان تک‌به‌تک مشکلات واحدهای تولیدی را حل کرد.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی اظهار کرد: مدیرعامل بانک مرکزی اعلام می‌کند پرداخت تسهیلات تسهیل شود اما در استان این موضوع اعمال نمی‌شود.

وی در ادامه در خصوص سفر احتمالی رئیس‌جمهور ترکمنستان به ایران، افزود: نشستی با استان‌های خراسان رضوی و جنوبی و گلستان داشتیم و در نهایت بیش از ۴۰ پیشنهاد برای ارائه به اتاق ایران ثبت شد که به وزارت کشور نیز ارسال می‌شود.

پورآبادی با اشاره به لزوم برگزاری نوروزگاه مشترک بین ایران و قزاقستان در خراسان شمالی، گفت: برای این مراسم بنا است با دعوت ۲۵ مهمان خارجی در ۵ فروردین برگزار شود، هزینه‌ها برآورد شده که صنایع برای اجرای آن باید همکاری داشته باشند.

کد خبر: ۱۳۴٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha