۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
 ۸۷ هزار مازندرانی متقاضی مسکن ملی هستند
مدیرکل راه وشهرسازی مازندران:

۸۷ هزار مازندرانی متقاضی مسکن ملی هستند

ساری- نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه ۷۵ درصد اراضی مورد نیاز مسکن ملی تهیه شده است، از ثبت ۸۷ هزار نفر در این طرح خبر داد.

محمد نظری در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه در حال حاضر ۸۷ هزار نفر در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند، افزود: پایش روزانه ثبت نام کنندگان انجام می شود و از واجدان شرایط درخواست می شود نسبت به تحویل مدارک اقدام کنند.

وی با اشاره به ثبت نام افراد مجرد در طرح مسکن ملی عنوان کرد: این افراد هنگام تحویل مسکن باید مدارک تاهل و ازدواج را ارائه دهند.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر ۷۵ درصد اراضی مورد نیاز ساخت مسکن جهش ملی شناسایی و آماده شده است، افزود: در حال تهیه پروانه ساختمانی هستیم و برای ساخت از افراد توانمند و واجد شرایط دعوت به سرمایه گذاری و همکاری خواهیم کرد.

نظری با اظهار اینکه ساخت پروژه های مسکن ملی در قالب مناقصه به متقاضیان ارائه می شود، گفت: افرادی که تاکنون از تسهیلات دولتی و امکانات برای ساخت مسکن استفاده نکرده باشند و دارای شرایط لازم باشند می توانند در طرح مسکن ملی شرکت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تامین آورده ۴۰ میلیون تومانی را برای ساخت مسکن ملی لازم دانست و گفت: افراد ظرف دو هفته برای تامین این آورده فرصت دارند.

کد خبر: ۱۳۴٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha