۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
آغاز عملیات اجرایی طرح‌های ملی حوزه راه و شهرسازی در آذربایجان‌ شرقی
مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان‌ شرقی خبر داد

آغاز عملیات اجرایی طرح‌های ملی حوزه راه و شهرسازی در آذربایجان‌ شرقی

تبریز- مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی از آغاز عملیات اجرایی طرح‌های ملی حوزه راه و شهرسازی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی آذربایجان شرقی، ابوالقاسم سلطانی امروز در گفت‌وگویی با خبرنگاران در تبریز  اظهار داشت: از شنبه عملیات اجرایی ۲۴ طرح ملی زیرساخت‌های استان در حوزه راه، جاده و راه آهن استارت دوباره خواهند خورد.

وی افزود: اجرای مجدد این طرح‌ها تحت شرایط خواست و با رعایت همه موازین بهداشتی و پروتکلی صورت خواهد گرفت که جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط کارشناسان مربوطه در سطح کشور تهیه و ابلاغ شده است.

سلطانی از طرح‌های آزادراه تبریز- ارومیه، تبریز- مرند- بازرگان، تبریز- اهر، خواجه- ورزقان، اهر- مشکین‌شهر، جلفا- اصلاندوز، مرند- جلفا و ... به عنوان نمونه پروژه‌هایی یاد کرد که از شنبه چرخ‌های اجرایی آن شتاب دوباره خواهد گرفت.

سلطانی در عین طرح‌های تبریز- سهند و راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز را از پروژه‌هایی اعلام کرد که کارگاه‌های آنها تعطیل نشده بود و از شنبه عملیات اجرایی آنها شتاب خواهد گرفت.

وی ضمن یادآوری مرتبط بودن نزدیک به ۴۵۰ هزار نفر با حوزه مدیریتش در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر به عنوان راننده حمل و نقل برون شهری، ۳۰ هزار نفر در بدنه پیمانکاری و نزدیک به ۶ هزار نفر به عنوان پرسنل ادارات تابعه از همکاران وزارت راه و شهرسازی محسوب می‌شوند که رقم قابل توجهی از جمعیت استان را شامل می‌شوند.

کد خبر: ۱۳٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha