۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
۱۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل محور گرمسار- فیروزکوه اختصاص یافت
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۱۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل محور گرمسار- فیروزکوه اختصاص یافت

گرمسار- مطهری، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل محور گرمسار- فیروزکوه اختصاص یافت تا بتوانیم به زودی شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره پروژه های عمرانی و با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح آرادان در زمستان۹۷کلنگ زنی شد، ابراز کرد: این طرح متاسفانه در سال های 97 و 98 نتوانست ردیف و اعتبار بگیرد حالا اما با پیگیری های صورت گرفته برای این پروژه در سال۱۴۰۰ مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبار اختصاص نیز یافته است، ابراز کرد: عملیات بتن ریزی تقاطع غیر همسطح آرادان آغاز شده است.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه تاکنون مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای این پروژه در نظر گرفته شده است، بیان کرد: امیدواریم به زودی این طرح که سبب کاهش تصادفات می‌شود، راه اندازی شود.

مطهری از گازرسانی به روستاهای آرادان خبر داد و بیان کرد: با وجود آنکه هزینه گازرسانی به روستاهای شمالی آرادان بسیار بالاتر از معیارهای شرکت ملی گاز بود، با پیگیری‌های صورت گرفته دستور اختصاص اعتبار و اجرای پروژه توسط وزیر نفت صادر شده و با تامین اعتبار لازم و طی شدن مراحل قانونی اکنون این پروژه آماده اجرایی شدن است.

وی از تامین کامل تجهیزات فاز اول پروژه گازرسانی به آرادان با پیگیری شرکت گاز استان سمنان خبر داد و بیان کرد: آن‌طور که شرکت گاز استان اعلام کرده برای کلنگ زنی و عملیاتی کردن اجرای پروژه در اسفندماه امسال برنامه ریزی خواهد شد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی درباره طرح های راه‌سازی نیز بیان کرد: عزل پیمانکار سابق جاده گرمسار - فیروزکوه یکی از اقداماتی است که در دیدار با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت چرا که کار این طرح به درستی پیش نمی رفت.

مطهری با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به اعتبارات مربوط به جاده گرمسار- فیروزکوه افزوده شده است، تاکید کرد: برای اجرای سریع پروژه تاکید داریم و خوشبختانه وزارت راه نیز همراهی خوبی داشته است.

کد خبر: ۱۹۴٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha