۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، به اسم ایثارگران و به کام بروکرات ها است
عضو کمیسیون امنیت ملی:

اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، به اسم ایثارگران و به کام بروکرات ها است

عضو کمیسیون امنیت ملی ضمن مخالفت با کلیات اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، گفت: طرح اصلاح این قانون به اسم خانواده ایثارگران است اما به کام افراد دیگر است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۸ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، گفت: قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان که در مجلس قبل به تصویب رسید، فلسفه وجودی داشت اما از همان زمان استثنائاتی برای آن شروع شد. این که ما قانونی تصویب و بعد با بهانه های مختلف بخواهیم تبصره به قانون اضافه کنیم و بخواهیم قانون را از مسیر اصلی خارج کنیم، رسم شایسته ای نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: این طرح برای ایثارگران و خانواده جانبازان امتیازاتی قائل شده، آن ها به گردن همه ما حق دارند اما با این طرح چند درصد از خانواده ایثارگران از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: ما باید نیروهای جوان را به کار بگیریم، این طرح کارشناسی شده نیست و با تصویب آن مشکلات حواشی زیادی بروز پیدا می کند، این طرح به اسم خانواده ایثارگر و به کام افراد دیگر است، خانواده شهدا و ایثارگران تاج سر ما هستند اما نباید اجازه دهیم که به اسم آن ها بروکرات های حرفه ای اداری در پست های خود بمانند، مسئولان مانند انرژی نباید از شکلی به شکل دیگر تبدیل شوند لذا این طرح باید کارشناسی و به کمیسیون ارجاع شود.

کد خبر: ۱۳۳٬۹۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha