۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
 کارآفرینی که با  ۲۰ هزار تومان سرمایه در اندیشه بازارهای جهانی است
در گفتگو با بازار؛

کارآفرینی که با ۲۰ هزار تومان سرمایه در اندیشه بازارهای جهانی است

بهشهر- تقوی، کارآفرین در صنایع چوبی و دستی که این حرفه را با سرمایه ۲۰ هزار تومانی اولیه آغاز کرد، در اندیشه ورود کالاهایش به بازارهای جهانی و صادراتی است.

علی تقوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه در زمینه طراحی و تولید صنایع چوبی فعالیت می کنم، اظهار داشت: به تولید صنایع چوبی نظیر قندان، کترا، کلاقه، قاشق، لیوان و لوازم آشپزخانه و غیره می پردازیم.

وی که این حرفه را با۲۰ هزار تومان شروع کرده است، افزود: شیوع کرونا و محدودیت های ایجاد شده سبب شد تا به تولید بیشتر بپردازیم و حضور در نمایشگاه های مختلف سبب شده تا فروش را گسترش دهیم.

وی با عنوان اینکه محصولات را در قالب نمایشگاه ها به فروش می رسانیم، گفت: این حرفه اکنون سبب اشتغال و منبع درآمد چند نفر شده است و می توان روی درآمد آن حساب کرد.

تقوی اظهار داشت: همسرم در این کار مشوق و همراه من است و کار پرداخت و زیباسازی آن را انجام می دهد و من نیز سوخت نگاری ها روی چوب را ادامه می دهم.

این کارآفرین یادآور شد: محصولاتی تولیدی ما پرکاربرد و بازارپسند است و اگر جایگاه و غرفه ای برای فروش داشته باشیم، استقبال مطلوبی از آن صورت خواهد گرفت.

وی راه اندازی بازارچه دائمی فروش را نیاز اصلی این صنعت بیان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا کارگاه خود را توسعه دهیم از این رو به دستگاه های تخصصی و پیشرفته نیاز داریم و از دولت انتظار داریم با ارائه تسهیلات کم بهره ما را در تامین دستگاه های تخصصی یاری کند.

این تولید کننده تولید کالاهای صادرات محور را از جمله برنامه ها ذکر کرد و گفت: در تلاش هستیم تا محصولات را برای عرضه در بازارهای صادراتی تولید و تهیه کنم.

کد خبر: ۱۳۳٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha