۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
ب ام و X۵ فیس لیفت شد
چالش باورایایی ها برای ۲۰۲۳

ب ام و X۵ فیس لیفت شد

ظهر امروز تصاویری از ب ام و X۵M با استتار فراوان در جاده های آلمان منتشر شده است، آنطور که به نظر می رسد این خودروساز خوشنام فیس لیفت ۲۰۲۳ ب ام و را سال آینده به بازار عرضه می کند.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی ب ام و در حال حاضر به فیس لیفت محصول پر فروش خود یعنی مشغول است. آنطور که به نظر می رسد احتمالا تا آوریل سال میلادی آینده این خودرو راهی بازار خواهد شد. این یعنی زمان بسیار زیادی برای باواریایی ها جهت بهبود و اصلاح این اس یو وی پر فروش وجود دارد. هرچند که X۵M با استتار بسیار زیاد در خیابان ها در حال تست است. اما این مساله سبب نشده که عکاسان از ظاهر جدید این خودرو تصویر ثبت نکنند. تصاویری از X۵M فیس لیفت ظهر امروز منتشر شده که گویا تست این اس یو وی پر فروش باواریایی ها در جاده های آلمان است.

آنطور که مشخص است سپرها و چراغ های این خودرو با بیشترین میزان تغییر مواجه بوده و هستند و در نمای عقب خودرو نیز سپر و چراغ در کنار کیت های اگزوز تغییر شکل گرفته است

آنطور که مشخص است سپرها و چراغ های این خودرو با بیشترین میزان تغییر مواجه بوده و هستند و در نمای عقب خودرو نیز سپر و چراغ در کنار کیت های اگزوز تغییر شکل گرفته است. اما بیشتر اجزا و جزئیات بدنه خودرو با کمترین مقدار تغییر همراه است و تفاوت چندانی در خودرو ایجاد نشده است. این نشان می دهد که در نسخه هیبرید این محصول بدنه آن بیشترین تغییرات را خواهد داشت. در بخش جلو و عقب خودرو سپرها احتمالا با تغییر متریال همراه بوده که ظاهر آن نیز بیشترین تغییر را کرده است. گرافیک چراغ ها در این محصول سه بعدی شده و تغییرات عدیده را در پیش داشته است. دیفیوزر و اسپویلرهای نصب شده در این خودرو علاوه بر تغییر در طراحی تفاوت جانمایی نیز دارد.

هرچند که هنوز مشخص نیست ب ام و برای X۵M چه برنامه ای را در پیش گرفته، اما باتوجه به اینکه ب ام و سری ۸ نیز براساس نیاز مشتریان در حال اصلاح و تغییر تریم کابین است، به احتمال زیاد این خودرو نیز بر اساس تغییرات اصلاحی که برای سری ۸ در نظر گرفته شده، دستخوش بهبود و اصلاح قرار خواهد گرفت. بنابراین انتظار می رود که کابین X۵M مشابه سری ۸ طراحی و تولید شود.

یکی از بخش های که X۵M در این فیس لیفت دستخوش تغییر قرار نگرفته است، پیشرانه ۴.۴ لیتری با آرایش وی شکل هشت سیلندر مجهز به توربوشارژر است. این پیشرانه می تواند ۶۱۷ اسب بهار قدرت در این نسخه توان تولید کند. از آن سو در مدل هیبریدی این محصول احتمالا براساس قوای الکتریکی، افزایش توان وجود خواهد داشت. هندلینگ و پرفورمنس این خودرو نیز با بیشترین تغییر و بهبود همراه بوده است.

Normal ۰ false false false EN-US X-NONE FA

کد خبر: ۱۳۳٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha