۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
۳ واحد تولیدی صنعتی در شهرستان گرمسار افتتاح شد
همزمان با دهه مبارک فجر؛

۳ واحد تولیدی صنعتی در شهرستان گرمسار افتتاح شد

گرمسار- سه واحد تولیدی صنعتی در شهرستان گرمسار با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در بخش‌های صنعتی و تولیدی همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی صمت استان سمنان، در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، شرکت ظروف لعاب میامی، آتی نگر آرتین و آوین پلاست پارس در شهرستان گرمسار با حضور استاندار و تعدادی از مسئولان استانی و محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت ظروف لعاب میامی با سرمایه گذاری حدود ۱۷۰ میلیارد ریال با زیر بنایی به مساحت ۴۳۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی گرمسار واقع است که ظرفیت تولید سالانه یکهزار تن ظروف لعابی آشپزخانه را دارد و زمینه اشتغال حدود ۴۵ نفر را فراهم نموده است.

علی تشنه دل اضافه کرد: شرکت آوین پلاست پارس دومین واحد تولیدی صنعتی بود که توسط استاندار افتتاح و رسما شروع به فعالیت کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: شرکت آوین پلاست پارس در زیربنایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری حدود ۱۷۱ میلیارد ریال در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی مستقر هستند و ظرفیت تولید سالانه پنج هزار و ۹۰۰ تن انواع سفره و رومیزی ، پوشاک و لوازم مرتبط پلاستیکی، کیسه بدون بافت پلاستیکی و سایر ملزومات پلاستیکی را دارد و زمینه اشتغال حدود ۴۱ نفر را فراهم کرده است.

تشنه دل گفت: شرکت آتی نگر آرتین در شهرک صنعتی پایتخت مقصد سوم استاندار سمنان و مسئولین بود که در سومین روز از دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۱۳۳٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha