۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
احداث ۲ خوابگاه دانشجویی با اعتبار ۷۸۰ میلیارد ریال توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خبر داد:

احداث ۲ خوابگاه دانشجویی با اعتبار ۷۸۰ میلیارد ریال توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

بوشهر- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان بوشهر از احداث ۲ خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۴۵۰ نفر و با اعتبار ۷۸۰ میلیارد ریال در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدحسن تقی زاده بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: دهه فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است و باید خدمات نظام اسلامی را به مردم اعلام‌کنیم.

وی افزود: بنیاد ۱۵ خرداد از نهادهایی است که با دستور حضرت امام خمینی(ره) ایجاد شد و خدمات ارزشمندی تاکنون در سطح کشور ارائه کرده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به افتتاح و راه‌اندازی خوابگاه‌های دانشجویی توسط ستاد اجرایی خاطر نشان کرد: این گونه خدمات عام‌المنفعه در راستای رضایتمندی مردم انجام می‌شود و امیدوارم دانشجویان از این خدمات رضایت کاملی داشته باشند.

تقی‌زاده تصریح کرد: این واحدهای خوابگاهی برای دختران دانشجو احداث شده و ۴۵۰ نفر ظرفیت این خوابگاه‌هاست.

وی ابراز داشت: این دو مجموعه با زیربنای حدود ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار ۷۸۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال و خوابگاه دانشگاه خلیج فارس با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال ساخته و در اختیار دانشگاه و دانشجویان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر ۳۳ مدرسه استاندارد و باکیفیت و حدود ۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان توسط این بنیاد احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر: ۱۳۳٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha