۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
۱۴ هزار و ۵۰۰ انشعاب برق به مشترکان استان مرکزی واگذار شد
معاون توزیع برق استان مرکزی:

۱۴ هزار و ۵۰۰ انشعاب برق به مشترکان استان مرکزی واگذار شد

اراک- معاون فروش و خدمات مشترکان توزیع برق استان مرکزی گفت: ۱۴ هزار و ۵۰۰ انشعاب جدید برق طی سال جاری به متقاضیان در نقاط مختلف این استان واگذار شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی توزیع برق استان مرکزی، حسین شمسی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۵۰۰ انشعاب جدید برق از ابتدای امسال تاکنون به متقاضیان در نقاط مختلف این استان واگذار شده است، تاکید داشت: با واگذاری این تعداد انشعاب برق، تعداد مجموع مشترکان برق استان مرکزی به حدود ۷۷۳ هزار مشترک رسیده و بیشترین فراوانی مشترکان با ۶۲۸ هزار مشترک مربوط به بخش خانگی است.

وی بیان کرد: ۴۳.۳درصد از مصارف برق در صنعت،۲۲.۶ درصد در بخش کشاورزی، ۲۲.۳درصد در بخش خانگی، ۴.۹ درصد در بخش عمومی و ۶.۹درصد در سایر موارد مصرف می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان مرکزی ادامه داد: ۲ هزار و ۱۲۲ فقره انشعاب برق غیر مجاز از ابتدای امسال تاکنون در این استان شناسایی شده است.

شمسی عنوان کرد: همه تلاش‌ها برای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در استان به کار گرفته شده و انتظار است در این راستا مردم نیز در صورت اطلاع از وجود این انشعابات، مراتب را در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کنند تا پیگیری لازم برای برخورد و جمع‌آوری آنها صورت گیرد و از خسارات ناشی از آن جلوگیری شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از استفاده‌کنندگان غیرمجاز برق، مراتب را از طریق سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ اطلاع دهند.

کد خبر: ۱۳۳٬۱۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha