۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
بانک های عامل اردبیل در استمهال تسهیلات واحدهای تولیدی مشارکت کنند
رئیس سازمان صمت اردبیل:

بانک های عامل اردبیل در استمهال تسهیلات واحدهای تولیدی مشارکت کنند

اردبیل - صادقی، رئیس سازمان صنعت و معدن وتجارت استان اردبیل گفت: بانک های عامل استان اردبیل در استمهال بدهی و بازپرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی مشارکت و همکاری کنند.

رامین صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با تاکید استاندار اردبیل قرار شد بانک های عامل در کنار پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای گلخانه ای و طرح های گردشگری با توجه به شرایط کرونایی در باز پرداخت وام استمهال در نظر گیرند.

وی تصریح کرد: قرارشد به سرعت ترخیص تجهیزات تله سیژ خلخال و شابیل و برف کوب پیست اوجور از گمرگ انجام و اداره کل استاندارد مجوز لازم را صادر کنند.

صادقی در مورد تامین مواد معدنی برای کارخانه صدف داش اردبیل گفت: واحدهای فراوری معدنی مقرر شد تا فاکتور فروش صادر تا این فاکتور تحویل بانک شده وفرایند پرداخت تسهیلات تسهیل شود.

وی از تامین سوخت دوم کارخانه سیمان و نیروگاه سیکل ترکیبی خبر داد و بیان کرد: با توجه به قطع گاز در این دو واحد تولیدی سوخت جایگزین بموقع تامین شده است.

رئیس سازمان صمت اردبیل خاطرنشان کرد: با تاکید صاحبان تولیدی استان بویژه انجمن تولید آسانسورقرار شد در تولید مسکن در قالب نهضت ملی مسکن از ظرفیت تولیدات استان استفاده شود.

کد خبر: ۱۳۳٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha