۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
سند تحول سازمان دامپزشکی ایجاد می‌شود
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:

سند تحول سازمان دامپزشکی ایجاد می‌شود

آقامیری، رئیس سازمان دامپزشکی کشور از ایجاد سند تحول سازمان دامپزشکی بر پایه چند شاخص از جمله اصلاح ساختار و چارت سازمانی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید محمد آقامیری در شورای اداری مدیران دامپزشکی سراسر کشور که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به اینکه قانون سازمان دامپزشکی کشور مربوط به سال ۱۳۵۰ است، افزود: در سند تحول سازمان دامپزشکی اصلاح قانون این سازمان لحاظ شده است.

وی یادآور شد: فعالیت‌های فرهنگی متناسب با خدمات دامپزشکی از اولویت‌های ما است و در سند تحول نیز دیده خواهد شد.

آقامیری با بیان این که در حال پیگیری برای ایجاد کارگروه‌های مشورتی علاوه بر سند تحول دامپزشکی هستیم، افزود: علاوه بر کارگروه‌های مشورتی، کمیته‌های مشورتی و در راس کمیته‌های مشورتی شورای مشورتی ایجاد خواهیم کرد که در این شوراها ۵ نفر از روسای قبلی سازمان دامپزشکی حضور دارند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: ۵ نفر از روسای دانشکده‌های دامپزشکی از سراسر کشور در این شورا حضور دارند و مهمترین وظیفه کارگروه‌های در حال ایجاد، اصلاح کلیه دستورالعمل‌هایی دارای اصلاحیه صادر شده از گذشته است.

وی یادآور شد: در تمام این مراحل تشکل‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌ها حضور دارند و چنانچه دستورالعملی به تصویب شورای مشورتی برسد با قاطعیت تمام آن را اجرا می‌کنیم.

کد خبر: ۱۳۲٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha