۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ۲۰ ساله شد
در اصفهان؛

نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ۲۰ ساله شد

اصفهان - بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی (Termotech ۲۰۲۲) از یازدهم بهمن‌ماه و به مدت پنج روز در اصفهان برپا خواهد شد.

به گزارش بازار، این نمایشگاه با حضور ۹۸ برند و شرکت و معتبر از استان‌های مختلف کشور تا روز جمعه، پانزدهم بهمن‌ماه برپا خواهد بود و کالاها، محصولات، خدمات، پتانسیل‌ها و دستاوردهای شرکت‌های حاضر را به نمایش خواهد گذاشت.

در این نمایشگاه ۹۸ شرکت از هشت استان اصفهان، البرز، تهران، مشهد، گیلان، قزوین، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان (کیش) حضور دارند و توانمندی‌های خود را در ۱۵ هزار مترمربع فضای مفید نمایشگاهی به نمایش می‌گذارند.

شرکت‌های حاضر در بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در زمینه‌های مختلفی نظیر تولید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی (دیگ آب‌گرم، دیگ بخار و دیگ روغن، سیستم‌های گرمایش از کف و گرمایش تابشی، سیستم‌های هوشمند کنترل گرمایش، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، انواع سیستم‌های گرمایش داخلی)، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع (پکیج‌های سرمایشی، فن و فن‌کویل، کندانسور، پمپ‌های چگالنده سرمایشی و پمپ‌های حرارتی، سیستم‌های تهویه مطبوع، انواع هواکش و دمپر، دریچه تنظیم هوا، فیلتر هوا، پرده هوا، دوش هوا، سیستم‌های پالایش هوا، انواع هود، اتاق‌های پاک، سیستم‌های هوشمند کنترل سرمایش، سیستم‌های رطوبت‌زا، خشک کن و...)، انواع لوله و اتصالات، حوزه‌های خدماتی و پیمانکاری (شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی، خدمات تعمیر و نگهداری تاسیسات) و انواع سیستم‌های تاسیساتی (انواع رادیاتور و حوله خشک کن، انواع شیرآلات ساختمانی و صنعتی، انواع پمپ و فیلتر، تجهیزات تصفیه آب، سیستم‌های فاضلابی و رسوب‌زداها، انواع عایق‌های صوتی و عایق‌های رطوبتی، بوستر، مشعل و تجهیزات اطفای حریق، مبدل‌ها و عایق‌های حرارتی و برودتی، ابزارهای سنجش و اندازه‌گیری و...) فعالیت دارند.

از جمله برندهای معتبر حاضر در این نمایشگاه می‌توان به پاکمن، ایران رادیاتور، گیتی کالا ایرانیان، ایرتمپ، نوید پمپ اسپادان، یوتاب تهویه آریا، تابان تهویه سپاهان، آتور صنعت، ایمرگاز و جهان پمپ اشاره کرد.

افزایش تعداد مشارکت‌کنندگان، برگزاری همایش‌های جنبی با حضور اساتید و مهندسین برتر، اختصاص ۲۵ درصد فضای نمایشگاه به شرکت‌کنندگان شاخص که طی دوره‌های قبل در نمایشگاه حضور نداشته‌اند و همچنین اهمیت دادن به تولیدات داخلی با معیار شعار سال از جمله ویژگی‌های بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان به شمار می‌رود.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۱۱ تا ۱۵ بهمن‌ماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۳۲٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha