۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
ایجاد طرحی مشترک برای اقتصاد هنر در مجلس
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد

ایجاد طرحی مشترک برای اقتصاد هنر در مجلس

منتظری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ایجاد طرحی مشترک برای اقتصاد هنر به عنوان طرح اساسی در کمیسیون فرهنگی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامرضا منتظری، در تشریح جلسه شامگاه گذشته(۱۰ بهمن ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز اعضای کمیسیون فرهنگی به منظور تجلیل و تکریم از سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته برگزار شد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: تیم کاراته کشورمان با حضور در مسابقات آسیایی با کسب ٣٥ مدال مقام اول را کسب کرد، این تیم با وجود حضور تیم‌هایی همچون ژاپن و چین توانست افتخار بزرگی بدست آورد و تجلیل و تکریم از این ورزشکاران در همین راستا صورت گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد: در بخش دیگر نشست امروز تعدادی از هنرمندان صاحب نام همچون مجیدمجیدی، علی نصیریان، محمدعلی رجبی رییس تخصصی هنرهای سنتی و صنایع دستی و بهمن نامور رییس فرهنگستان هنر مهمان کمیسیون فرهنگی بودند که در ابتدا رییس فرهنگستان هنر گزارشی از برنامه‌ها و مشکلات این فرهنگستان ارائه کرد.

وی افزود:‌ رئیس و معاونان فرهنگستان هنر عنوان کردند که هنر مهم‌ترین عامل رشد فرهنگ و همین‌طور رشد جامعه اسلامی ما است. همچنین نمایندگان آمادگی کمیسیون فرهنگی را برای پیشبرد اهداف فرهنگی فرهنگستان هنر اعلام کردند.

منتظری تصریح کرد: مقرر گردید کار گروهی متشکل از فرهنگستان هنر و اعضای کمیسیون تشکیل شود تا فعالیت‌های مشاوره‌ای در راستای قانونگذاری، سیاستگذاری و بخصوص مشاوره در تنقیح قوانین در حوزه هنر مورد بررسی قرار بگیرد و قوانین مزاحم در این راستا به کمیسیون معرفی شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در پایان نشست ایجاد طرحی مشترک برای اقتصاد هنر به عنوان طرح اساسی در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این جلسات به صورت مداوم تداوم داشته باشد.

کد خبر: ۱۳۲٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha