۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
مکانیابی و مطالعه ۴۰ موقعیت برای ایجاد شهرک‌های مسکونی
سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد

مکانیابی و مطالعه ۴۰ موقعیت برای ایجاد شهرک‌های مسکونی

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام این خبر که مطالعه و مکانیابی ۴۰ موقعیت برای ایجاد شهرک‌های مسکونی در حال انجام است از امکان‌سنجی ایجاد شهرک‌های خصوصی موضوعی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید بخشی از برنامه‌های آن شرکت را در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید برشمرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر اینکه در حوزه شهرهای جدید رویکرد فعلی امکان‌سنجی ایجاد فضای مطلوب زیستی است، پیگیری موضوعات مرتبط با شهرهای جدید را کاری پیچیده و بلندمدت عنوان کرد.

جعفری از امکان‌سنجی برای ایجاد شهرک‌های جدید در تعامل با معاونت معماری و شهرسازی خبر داد و افزود: ایجاد شهرک‌های مسکونی سیاست کلان شرکت عمران شهرهای جدید است که دنبال می‌شود و هم‌اکنون ۴۰ موقعیت مکانی شناسایی شده که در حال مطالعه آن هستیم.

وی ادامه داد: در خصوص ایجاد شهرک‌های خصوصی و بهره‌مندی از آنها اقداماتی در حال انجام است. هم‌اکنون مطالعه و امکان‌سنجی اراضی خصوصی که قابلیت تبدیل شدن به شهرک را دارند در حال انجام است. با این کار در صدد هستیم تا علاوه بر ارزیابی این ظرفیت در ایجاد شهرک‌های مسکونی از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه بهره ببریم.

کد خبر: ۱۳۲٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha