۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
اقدامات بانک‌ها در راستای ۵ فرمان رییس جمهور
مدیرعامل بانک تجارت تشریح کرد

اقدامات بانک‌ها در راستای ۵ فرمان رییس جمهور

اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت اقدامات بانک‌های دولتی در راستای عمل به خواسته‌های رییس جمهور را تشریح کرد.

به گزارش بازار، هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت در گردهمایی سراسری مدیران بانک‌های دولتی با عنوان تحول نظام بانکی به نفع مردم در سخنانی به نمایندگی از بانک‌های دولتی، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای ۵ فرمان رئیس جمهور اعلام کرد: بلافاصله پس از دستور رئیس جمهور جلسه‌ای برگزار و درباره تسهیل فرایند تسهیلات‌دهی تصمیم‌گیری شد و نتیجه ظرف ۲۴ ساعت ابلاغ شد. در این ابلاغیه به جای تاکید بر وثیقه محوری، بر ارزش اعتباری مشتریان تاکید گردید تا این موضوع بویژه برای طبقه متوسط تسهیل شود.

وی گفت: درباره اموال تملیکی کارگروهی تشکیل و تمام اموال بویژه اموال مولد دسته بندی شد و مصوبه آن را هم امروز شورای پول و اعتبار ابلاغ کرد. بانک‌ها این اموال را با گرفتن درصدی به تولیدکنندگان باز می‌گردانند.

مدیرعامل بانک تجارت ادامه داد: درباره برخورد با بدحسابان، قرار شد بانک اطلاعاتی این افراد تکمیل شود. همچنین ابلاغ شد که به این افراد خدماتی ارائه نشود و کل شبکه بانکی هم به این کار الزام شده‌اند.

اخلاقی اظهار کرد: در زمینه عودت سود مازاد به مشتریان، دستورالعمل مربوطه در حال نهایی شدن در شورای پول و اعتبار است. بر اساس این دستورالعمل مشتریانی که سود مازاد پرداخته اند با شرایطی می‌توانند مبالغ مازاد را دریافت کنند.

کد خبر: ۱۳۲٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha