۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
کمک ۱۲۰ میلیون تومانی نظام مهندسی ساختمان گلستان برای مقابله با کرونا
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان خبر داد:

کمک ۱۲۰ میلیون تومانی نظام مهندسی ساختمان گلستان برای مقابله با کرونا

گرگان- رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با اشاره به اینکه فعالیت کارگاه‌های ساختمانی تا ۲۲ فروردین تعطیل است، از کمک ۱۲۰ میلیون تومانی به مراکز بهداشتی و درمانی استان جهت مقابله با کرونا خبر داد.

محمد ابراهیم پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تاکنون در سه مرحله  مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای کمک به مراکز بهداشتی و درمانی استان جهت مقابله با ویروس کرونا اختصاص یافت.

وی افزود: تاکنون در جهت همراهی با کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا با همراهی و هم اندیشی اعضای هیات مدیره در در دو مرحله و در هر مرحله ۵۰۰ میلیون ریال برای کمک و مقابله با شیوع ویروس کرونا مصوب شد و در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی استان قرار گرفت.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان ادامه داد: همچنین حدود ۲۰۰ میلیون ریال اقلام غیر نقدی شامل مواد غذایی و آب معدنی توسط نظام مهندسی تامین و به بیمارستان‌های حکیم جرجانی، پنجم آذر و شهید صیاد شیرازی گرگان اهدا شد.

وی با تاکید بر اینکه با مساعدت و دلسوزی اعضای هیات مدیره تا پایان این شرایط در کنار کادر درمانی استان خواهیم بود، یادآور شد: بر اساس تصمیم‌گیری سه جانبه استانداری، شهرداری‌ها و نظام مهندسی، فعالیت کارگاه‌های ساختمانی در استان تا ۲۲ فروردین تعطیل شده است.

ابراهیم پور تصریح کرد: با تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی در سطح استان هزاران نفر تعطیل شده اند و معیشت کارگران در خطر است.

وی در خصوص روند ادامه تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی در استان هم گفت: تمدید تعطیلی کارگاه های ساختمانی در استان به شرایط کلی جامعه و تصمیم استانداری و ستاد مقابله با کرونا بستگی دارد.

ابراهیم پور با اشاره به اینکه حدود ۷۰ تا ۸۰ صنف با صنعت ساختمان در ارتباط است، متذکر شد: با شیوع کرونا به لحاظ اقتصادی خسارت سنگینی به جامعه ساختمان سازی استان وارد شده است و باید در کنار سلامت معیشت مردم هم در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۱۳٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha