۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴
حضور ۱۷۰ مامور نظارتی در بازار آذربایجان ‌شرقی/ قیمت ها نباید رشد کند
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

حضور ۱۷۰ مامور نظارتی در بازار آذربایجان ‌شرقی/ قیمت ها نباید رشد کند

تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان ‌شرقی از حضور ۱۷۰ مامور نظارتی در بازار استان خبر داد و گفت: با هیچ فردی عقد اخوت نبسته ایم و با متخلفان در بازار برخورد می کنیم.

حبیب امین زاده در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص آخرین وضعیت بازار استان و دلایل رشد قیمت برخی کالاها گفت: وضعیت بازار استان آرام است و همه چیز تحت کنترل بوده و مشکلی در بازار تبریز و دیگر شهرهای استان نداریم.

وی با تاکید بر اینکه بازار کالاها در آرامش است، ادامه داد: قیمت ها نباید رشد کند و با افرادی که قیمت ها را افزایش دهند برخورد می شود.

امین زاده با بیان اینکه ماموران نظارتی در بازار مشغول بازرسی غیرمحسوس هستند، گفت: روزانه بر قیمت‌ها در بازار آذربایجان‌شرقی نظارت می شود.

وی سپس افزود: ۱۴۰ نوع از اقلام و کالاهای تحت کنترل با قیمت، کیفیت، میزان و مقدار مناسب در بازار استان توزیع شده است.

موجودی برنج و شکر در انبارهای استان بیش از حد نیاز است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان ‌شرقی در خصوص موجودی، میزان و قیمت کالاهای اساسی در استان مشکل خاصی وجود ندارد و همه چیز در کنترل است، گف: موجودی برنج و شکر در انبارهای استان بیش از حد نیاز است.

امین زاده ادامه داد: حجم ذخیره ‌سازی کالاهای اساسی مانند برنج، شکر و روغن در این استان بیش از یک سال مورد نیاز مردم است و مشکلی نیز در این خصوص نداریم.

وی با بیان اینکه ظرفیت انبارهای کالا برای ذخیره سازی تکمیل است، گفت: موجودی فعلی مراکز ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان وضعیت مطلوبی دارد.

ذخیره سازی میوه شب عید

وی از ذخیره سازی میوه شب عید نیز خبر داد و گفت: نهاده های کشاورزی و اقلام مورد نیاز مردم تامین است. کارگروه های ویژه ای نیز برای بازار شب عید تشکیل می شود.

امین زاده ادامه داد: حجم ذخیره سازی، بارگیری و تخلیه در انبارهای جدید نسبت به اندازه آنها از ۲ تا ۱۲ ماه است.

کد خبر: ۱٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha