۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
دامداری‌های ایلام برای تامین علوفه با مشکل مواجه هستند
کارآفرین حوزه دامداری در ایلام:

دامداری‌های ایلام برای تامین علوفه با مشکل مواجه هستند

ایلام- حاتمی، یکی از کارآفرینان حوزه دامداری با اشاره به اینکه دامداری‌های ایلام برای تامین علوفه با مشکل مواجه هستند، گفت: مسئولان از دامداری‌ها حمایت کنند.

موسی حاتمی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در یکی روستاهای شهرستان بدره سالهاست طرح دامداری سبک ۱۴۰ راسی تاسیس کرده ایم که این طرح هر ساله توسعه پیدا می کند.

وی افزود: اجرای طرح این گاوداری باعث اشتغال برای چند نفر در این روستا شده به طوری که ۷ خانوار از این طرح گاوداری به کار و اشتغال مشغول هستند.

وی ادامه داد: سالانه نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان درآمد داریم و روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلو شیر از این گاوداری تولید می شود.

حاتمی عنوان کرد: مدتی است که با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنیم، مشکل اصلی این دامداری و دیگر دامداری های استان تامین علوفه است که نیازمند توجه جدی مسئولان جهاد کشاورزی است.

این کارآفرین اضافه کرد: تا الان از طریق اتحادیه مقدار ۱۲۰ تن نهاده دامی از قبیل جو، سبوس و ذرت و نیز کنسانتره تحویل گرفته ایم.

حاتمی بیان کرد: حمایت و مانع زدایی ها برای واحدهای تولیدی علاوه بر تولید بیشتر باعث اشتغال پایدار برای ساکنان روستاها خواهد بود.

کد خبر: ۱۳۲٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha