۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
افزایش قیمت سوخت در آمریکا

افزایش قیمت سوخت در آمریکا

قیمت بنزین در ایالت کارولینای شمالی به بالاترین سطح خود در هفت سال گذشته رسیده است.

به گزارش بازار، شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد قیمت سوخت بار دیگر در آمریکا افزایش یافت. این گزارش می افزاید قیمت سوخت در ایالت کارولینای شمالی افزایش یافته و رانندگان در پمپ بنزین‌ها شاهد افزایش قیمت سوخت هستند. قیمت بنزین در این ایالت به بالاترین سطح خود در هفت سال گذشته رسیده است و برخی شرکت‌ها بیم آن دارند که این افزایش قیمت باعث شود آنها از چرخه کسب و کار خارج شوند، زیرا انجمن خودروی آمریکا (AAA) هشدار داده است که قیمت سوخت پایین نمی‌آید بلکه ممکن است بالاتر هم برود.

ونِسا یورکویچ خبرنگار سی ان ان در کارولینای شمالی گزارش داد: فقط در یک ماه گذشته قیمت‌ها به ازای هر گالن (تقریبا چهار لیتر) پنج سنت افزایش یافته اند. این افزایش قیمت روی رانندگانی که وارد ایالت کارولینای شمالی می‌شوند و در این ایالت رانندگی می‌کنند تاثیر می‌گذارد. ما در زمان تعطیلات سال نو شاهد ثبات قیمت بودیم، اما اکنون این قیمت‌ها مجددا افزایش یافته است. خبرنگار گفت: شرکت‌هایی که در هفته ۵۰۰ کامیون آن سوخت گیری می‌کنند باید هزینه‌ زیادی بابت سوخت گیری بپردازد. " شان براون نائب رئیس ایمنی در یک شرکت خصوصی حمل و نقل بار در کارولینای شمالی گفت: سوخت دیزلی (گازوئیل) یکی از بزرگترین هزینه‌های شرکت ما محسوب می‌شود.

وی افزود: ظرفیت مخزن سوخت هر کامیون ۲۰۰ گالن (۹۰۹) لیتر است. رانندگان به طور متوسط دو هزار مایل در هفته طی مسیر می‌کنند. هزینه سوخت سرسام آور می‌شود. هرگونه افزایش قیمت سوددهی شرکت را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

خبرنگار سی ان ان تصریح کرد: با توجه به اینکه قیمت سوخت دیزلی (گازوئیل) به طور متوسط در یکسال گذشته بیش از یک دلار در هر گالن بوده است، هزینه پر کردن باک هر یک از کامیون‌ها در هر بار سوخت گیری ۷۳۶ دلار می‌شود. این رقم نسبت به یکسال گذشته ۲۰۰ دلار در هر سوخت گیری افزایش نشان می‌دهد. وی افزود: "در کارولینای شمالی قیمت سوخت شاهد بزرگترین افزایش سالیانه در طی هفت سال گذشته بوده است.

کد خبر: ۱۳۲٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha