۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
ایجاد ۷۰۰ شغل جدید در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر
مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خبر داد:

ایجاد ۷۰۰ شغل جدید در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر

بوشهر- کشاورزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ایجاد ۷۰۰ شغل جدید در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر خبر داد.

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد شغل پایدار برای مردم استان بویژه در نقاط کمتر برخوردار از اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: علاوه بر جذب افراد متخصص در ادارات و نهادهای دولتی و شرکت‌ها و مجموعه‌های خصوصی، پرداخت تسهیلات اشتغال برای توسعه مشاغل خانگی و همچنین توسعه کسب و کار نیز از راهکارهای مهم ایجاد اشتغال است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: بانک‌های استان نقش اساسی و محوری در ایجاد اشتغال دارند و انتظار داریم با تسهیل شرایط پرداخت وام و جلوگیری از سخت‌گیری بی‌مورد و کاغذبازی در این مسیر کمک کنند.

کشاورزی از ایجاد ۷۰۰ شغل جدید در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با پرداخت بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره، بیش از ۷۰۰ شغل جدید در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر ایجاد شد.

وی یادآور شد: این میزان شغل از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه محقق شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در بحث مشاغل خانگی نیز امسال تاکنون بالغ بر ۵۴۵ میلیارد ریال پرداخت شده که بیش از ۳۵۰ شغل از این طریق ایجاد شد.

کد خبر: ۱۳۱٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha