۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
رشد قیمت کوچک های فرابورسی
در جریان معاملات امروز فرابورس رقم خورد

رشد قیمت کوچک های فرابورسی

روز سه‌شنبه ‌بازارهای فرابورس ایران شاهد معاملات بیش از ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی انواع اوراق مالی بودند. آیفکس فرابورس در پایان بازار امروز با افت ۲۸۹ پله ای مواجه شد و در عدد ۱۶هزار و۹۵۴ قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در معاملات روز جاری، پنجم بهمن ماه، بازارهای فرابورس ایران معاملاتی بیش از ۲۲۶۰ میلیارد تومان را تجربه کردند. بر همین اساس امروز بیش از ۳ میلیارد برگه انواع اوراق مالی در۱۵۲هزار نوبت معاملاتی دست‌به‌دست شد.

شاخص کل تحت تاثیر افت قیمت نمادهای زاگرس، شگویا، صبا، ارفع، هرمز، شاوان و فجهان ۲۸۹ واحد افت کرد و در عدد ۱۶ هزار و ۹۵۴ کار خود را به پایان رساند.

نگاهی به ارزش معاملات بازارهای فرابورس به تفکیک نشان می‌دهد امروز نزدیک به سه میلیارد برگه سهام خریدوفروش شده که ارزش این مبادلات بیش از ۹۴۰ میلیارد تومان بود.

همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی دادوستد حدود ۶ میلیون برگه انواع اوراق به ارزش بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان انجام شد. در عملیات بازار باز بانک مرکزی نیز امروز ۳ میلیون برگه به ارزش ۲۹۴ میلیارد تومان معامله شد که همه این معاملات متعلق به بانک مرکزی بود.

طی دادوستدهای روز جاری نمادهای تجلی، کرمان، توسن، حآفرین، فجهان، صبا و زاگرس پر تراکنش‌ترین نمادهای فرابورس بودند.

این گزارش حاکی است امروز صدرنشینی بازار با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای فولای، توریل، غپآذر، قچار، توسن، کلر و حآفرین بود. در مقابل سوی دیگر بازار سهامداران زاگرس، فروی، وکبهمن، شبصیر، مادیرا، وگستر و زشگزا شاهد بیشترین افت قیمت ها بودند.

کد خبر: ۱۳۱٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha