۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
پرطرفدارترین کیت های باشگاهی ایران و اروپا

پرطرفدارترین کیت های باشگاهی ایران و اروپا

امروزه باشگاه‌های بزرگ و تیم‌های محبوب ملی با برندهای معتبری که در عرصه تولید پوشاک ورزشی فعالیت دارند، قرارداد می‌بندند تا برای فصل جدید لیگ خود لباس‌های جدیدی نیز آماده کنند.

به گزارش بازار، امروزه باشگاه‌های بزرگ و تیم‌های محبوب ملی با برندهای معتبری که در عرصه تولید پوشاک ورزشی فعالیت دارند، قرارداد می‌بندند تا برای فصل جدید لیگ خود لباس‌های جدیدی نیز آماده کنند. در این صورت هواداران هر تیم قبل از شروع مسابقات با خرید لباس مخصوص تیم محبوبشان در لیگ جدید شرکت می‌کنند. لباس‌های ورزشی هر تیم معمولا با ویژگی‌ها و نمادهای مخصوص هر باشگاه طراحی می‌شوند. به همین دلیل همواره رونمایی از کیت ورزشی باشگاه‌های ایران و اروپا برای طرفداران و هواداران تیم‌های معروف جذاب و پر از هیجان است. به همین دلیل در فصل‌های لیگ جدید فوتبال بازار خرید کیت ورزشی داغ است و علاقمندان به فوتبال هواداری و علاقه خود را با پوشیدن کیت‌های باشگاهی نشان می‌دهند. در ادامه پرطرفدارترین کیت‌های باشگاهی ایران و اروپا را معرفی می‌کنیم.

کیت ورزشی چیست؟

قبل از معرفی کیت‌های باشگاهی پرطرفدار بهتر است با کیت ورزشی آشنا شوید. کیت یا همان پوشاک ورزشی به پوشش مخصوص بازیکنان یک تیم ورزشی گفته می‌شود که در حین بازی آن را می‌پوشند. معمولا هر باشگاه در هر فصل کیت‌های فوتبالی خود را در چند طرح آماده می‌کند. به علاوه این که در هر فصل ورزشی نیز تغییراتی در کیت‌های ورزشی هر باشگاه ایجاد می‌شود. هر کیت باشگاهی شامل پیراهن ورزشی، شورت ورزشی و جوراب می‌شود. معمولا در پشت هر پیراهن شماره بازیکن درج می‌شود و در قسمت جلویی نیز غالبا لوگو باشگاه درج می‌گردد. این کیت‌ها به صورت کلی در دو دسته هواداری و پلیری تقسیم می‌شوند. کیت‌های ورژن پلیری برای بازیکنان سطح حرفه‌ای طراحی شده‌اند. نسخه‌های اصلی این لباس‌ها از تکنولوژی تهیه هوا برخوردارند. جنس پارچه کیت‌های پلیری سبک و ضدتعریق است.

این کیت‌ها غالبا توسط کمپانی‌های بزرگ و معتبر تولید می‌شوند و از آنجا که طراحی این لیاس‌ها مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای است، قواره آن‌ها نیز متناسب با هیکل ورزشکاری بازیکنان است. به همین دلیل کیت ورزشی پلیری برای افرادی که به صورت حرفه‌ای ورزش نمی‌کنند و هیکل ورزشی ندارند، مناسب نیست. این افراد می‌توانند از کیت‌های هواداری استفاده کنند که قواره بزرگ و آزادی دارند. بنایراین دوست داران فوتبال می‌توانند با هر سایزی که هستند این کیت‌ها را تهیه کرده و با پوشیدن آن از تیم مورد علاقه خود حمایت و طرفداری کنند. کیت‌های ورژن هواداری در کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شود و لوگوی‌ آن‌ها به صورت گلدوزی شده یا لوگوی ژلاتینی می‌باشد.

کیت رئال مادرید

لباس‌های ورزشی رئال مادرید چندین سال است که توسط کمپانی آدیداس طراحی می‌شود. ‌ به همین دلیل طراحی گرافیکی کیت‌های رئال مادرید همیشه زیبا و جذاب است. لباس‌های این تیم مانند سایر تیم‌های فوتبال در دو یا سه طرح آماده می‌شود. ‌ لباس رئال مادرید بیشتر به رنگ سفید شناخته می‌شود. ‌ هر چند رنگ‌هایی مانند سرمه‌ای، صورتی و مشکی نیز به عنوان رنگ‌های مکمل در طراحی این کیت ورزشی دیده شده است. به هر حال رنگ اصلی لباس رئال مادرید، سفید است. طراحی این لباس در عین سادگی بسیار زیبا است. معمولا روی پیراهن رئال علاوه بر لوگو تیم لوگوی آدیداس نیز حک می‌شود.

کیت یوونتوس

کیت‌های ورزشی یوونتوس نیز توسط کمپانی آدیداس طراحی و تولید می‌شوند، به همین دلیل آرم آدیداس بر روی پیراهن‌های این تیم دیده می‌شود. کیت‌های یوونتوس از لحاظ جنس پارچه و گلدوزی لوگو از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. کیت ورزشی یوونتوس علاوه بر کیفیت بسیار عالی طراحی کلاسیک ساده و زیبایی دارد، به همین جهت به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

پرطرفدارترین کیت های باشگاهی ایران و اروپا

کیت ورزشی تیم ملی ایران

تیم ملی ایران و تیم‌های پرطرفدار کشور نیز کیت‌های ورزشی مخصوص خود را دارد. کیت ورزشی ملی معمولا به رنگ سفید و قرمز است و در طراحی جدید آن طرح یوز ایرانی دیده می‌شود. کیت‌های فوتبالی ایران نیز طراحی ساده و جذاب خود را دارند و سه رنگ پرچم ایران بر روی پیراهن باشگاهی تیم ملی بر طراحی زیبا و جذابیت لباس افزوده است.

انواع کیت ورزشی پرطفدار را از کجا تهیه کنیم؟

شما می‌توانید پرطرفدارترین کیت‌های ورزشی باشگاه‌های ایران و اروپا را از سایت آریا اسپرت تهیه کنید. مزایای خرید از آریا اسپرت این فروشگاه اینترنتی را به برترین فروشگاه آنلاین انواع کیت ورزشی تبدیل ساخته است. تمام محصولات این فروشگاه اورجینال می‌شود و از شرایط ضمانت بازگشت تا هفت روز برخوردار است. علاوه بر قیمت مناسب کیت‌های باشگاهی آریا اسپرت، پست‌های سفارشی این فروشگاه به صورت رایگان ارسال می‌شود. در صورتی که لباس ورزشی متناسب با سایز شما نباشد، شرایط تعویض سایز نیز برایتان فراهم است. برای خرید کیت ورزشی تیم مورد علاقه خود از طریق لینک زیر وارد سایت آریا اسپرت شوید.

http://ariyasport.com

کد خبر: ۱۳۱٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha