۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
جشنواره «تراکنش برنده ۴۰۴» بهمن و اسفند امسال برگزار می‌شود

جشنواره «تراکنش برنده ۴۰۴» بهمن و اسفند امسال برگزار می‌شود

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای تمام پذیرندگان خود طی دو ماه بهمن و اسفند جشنواره تراکنش برنده را برگزار می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، انجام ۴۰ تراکنش بیشتر با مجموعی بالغ بر ۴۰ میلیون ریال نسبت به ماه قبل، شرط اصلی ورود به این قرعه‌کشی است. اگر بنا به شرایط صنفی این امکان برای پذیرندگان وجود نداشته باشد با کسب مجموع مبالغ خرید معادل ۴۰۴ میلیون ریال نسبت به عملکرد ماه قبل، امکان شرکت در این جشنواره وجود خواهد داشت.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در تمام دوره جشنواره عملکرد هر ترمینال را به‌صورت مستقل بررسی خواهد کرد و پذیرندگان می‌توانند از طریق نرم افزار سانیار از وضعیت امتیاز خود اطلاع یابند.

نرم افزار سانیار، نرم‌افزاری جامع برای پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد است که از طریق آن پذیرندگان می‌توانند وضعیت درگاه‌های پرداخت خود را مدیریت کنند و با شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در ارتباط باشند و از جشنواره‌های شرکت آگاهی یابند.

در این جشنواره که طی دو ماه بهمن و اسفند برگزار می‌شود، ماهانه ۴۰۴ برنده از بین پذیرندگان به قید قرعه انتخاب خواهد شد. شایان ذکر است پس از انجام قرعه‌کشی انتخاب جایزه برعهده شخص برنده خواهد بود و برندگان می‌توانند در نرم‌افزار سانیار از میان جوایزی چون؛ کارت هدیه، کارت خرید آوندی و تلویزیون ۴۳ اینچ جایزه خود را انتخاب نمایند.

کد خبر: ۱۳۱٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha