۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
اسکوتر برقی چیست و چرا جدیدا همه جا مد شده است؟

اسکوتر برقی چیست و چرا جدیدا همه جا مد شده است؟

اسکوتر شارژی یا هاوربرد با سیستم تعادل خودکاری که دارد در هر مرکز خریدی یا هر پارکی دیده می شود.

به گزارش بازار، اسکوتر برقی چیست؟ و چرا جدیدا همه جا مد شده؟ اسکوتر شارژی یا هاوربرد با سیستم تعادل خودکاری که داره جدید در هر مرکز خریدی یا هر پارکی دیده می شود و زیر پای جوانان و کودکان میبینیم که نظر بقیه رو به خودشون جذب میکنن شاید بگید این کارا چیه؟ ولی اگه بدونید چه لذتی حین راندن این اسکوتر ها است این حرف رو نمیزنید. البته خیلی ها، هم با این وسیله آشنایی ندارن من اینجام تا از سیر تا پیاز این وسیله هوشمند رو براتون تعریف کنم. و همچنین یک سایت با << اسکوتر برقی قیمت >> مناسب بهتون معرفی کنم. بزن بریم
اسکوتر هوشمند به عنوان یک حمل و نقل شخصی که دارای دو چرخ با موتوری از نوع براشلس است که به یک جفت لنت مفصلی متصل است که فرد پای خود را روی آن قرار می دهد. و می تواند با خم شدن به جلو یا عقب و جهت حرکت را با چرخاندن لنت ها کنترل می کند.

آیا در هر مکانی می توان از اسکوتر شارژی استفاده کرد؟

بهتر است در مکان های باز و خلوت راندن اسکوتر صورت گیرد و در مکان های بسته یا در شرایط لغزنده و بارانی بهتر است والدین کودک همراه او باشند تا مشکلی پیش نیاید.

چه اسکوتری برای کودکان مناسب است؟

قد و وزن از ملاک های مهم در خرید اسکوتر برقی است ولی به طور معمول برای کودکان ۵ تا ۱۰ سال اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ مناسب تر است چرا که سایز و اندازه آن مناسب کودکان است.

نکاتی درمورد راندن اسکوتر برقی توسط کودکان :

مهم ترین نکته ای که خیلی تاثیر دارد این است که اسکوتر برقی را مناسب با سن کودک خود انتخاب کنید. برای مثال اگر برای کودک خود اسکوترهای ۱۰ اینچ خریداری کنید قطعا به سختی می تواند با آن کنار بیاید و آنرا براند ولی اگر اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ بخرید به دلیل کوچک بودن و راحت تر بودن آن فرزند شما به راحتی می تواند راندن با آن را یاد بگیرد.
نکته بعدی که باید به آن توجه کنید از بین بردن ترس در کودک شماست. اگر کودک از راندن و پا گذاشتن روی اسکوتر برقی می ترسد اورا آگاه کنید که اسکوترهای برقی دارای سیستم اتوبالانس بوده و تا زمانی که قوانین سوار شدن آن را رعایت کند، هیچ اتفاقی برای او نمی افتد.

. هرگز کودک خود را مجبور نکنید که یاد بگیرد و بگذارید خود کودک در راندن و سوار شدن بر اسکوتر برقی میل و رغبت نشان دهد.

. سر یکی از اجزای حیاتی بدن ما انسان هاست و باید در برابر آسیب ها از آن محافظت کنیم، برای افزایش ایمنی کودک هنگام راندن اسکووتر برقی می توانید از کلاه ایمنی استفاده کنید که می تواند آسیب ها را تا ۸۰ درصد کاهش داد.

اسکوتر شارژی

حالا بهتر است با مزیت ها و فواید استفاده از هاور برد برقی با خبر شوید!

از مزایای جالب استفاده از اسکوتر هوشمند، تقویت عضلات ساق پا است. به‌طوری که می توانید از آن به عنوان یک وسیله مکمل کنار بدنسازی و ورزش استفاده کنید و اینکار در سنین کودکی بسیار مفید می‌باشد و می‌تواند سلامت کودکان خودرا چه در دوران کودکی و چه در بزرگسالی با این وسیله مهیج تضمین کنید. شما فقط با پرداخت مبلغ کمتری می‌توانید اسکوتر هوشمند برای کودک خود تهید کنید که خیلی به‌صرفه تر از خرید ps۴ می‌باشد.
علاوه بر اینها با استفاده از اسکوترهای برقی، در مکان هایی که مجبور هستید زیاد راه بروید مثل کارگاه ها، کارخانه ها، رستوران ها و پارکینگ ها، می‌توانید کارهایتان را با سرعت بیشتری انجام دهید.

خرید انواع << اسکوتر برقی قیمت >> مناسب و گارانتی معتبر

رنج اسکوتر برقی ۶.۵ اینچی چقدر است؟

این مدل در بازار از ۵ میلیون تومان به فروش می رسد و به عنوان رایج ترین نوع اسکوترهای برقی شناخته شده است که نسبت به بقیه فراوانی بیشتری دارند. این اسکوترها از ۳۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم را میتواند تحمل کند و همین ویژگی باعث شده افراد بالای ۸ سال و حتی بزرگسالان به سراغ این اسکوتر بیایند. این اسکوتر برای آسفالت یا پیاده رو یک گزینه عالی است ولی اگر مسیرتان ناهمراه است استفاده از این اسکوتر پیشنهاد نمی شود.

رنج قیمت اسکوتر برقی ۸ اینچ چقدر می باشد؟

. اسکوترهای شارژی ۸ اینچ از رنج قیمت ۵ و نیم میلیون تومان آغاز می شوند و تفاوت چندانی با اسکوتر ۶.۵ اینچی ندارد و تنها وجه تمایز آنها را میتوان ارتفاع از سطح زمین دانست، این را هم بدانید که سرعت اسکوتر های ۶.۵ اینچی بیشتر است و به همین دلیل اسکوترهای ۸ اینچی طرفداران کمتری دارد.

رنج قیمت اسکوتر برقی ۱۰ اینچی چقدر است؟

قیمت این مدل نیز حدودا از ۷ میلیون تومان شروع میشود البته اگر به دنبال یک اسکوتر مطمئن هستید حتما اسکوترهای ۱۰ اینچ را امتحان کنید! این اسکوتر ها تفاوت زیادی با انواع دیگر دارند که بزرگی چرخ ها و از همه مهمتر یک سواری نرم و روان از ویژگی های فوق العاده این نوع اسکوتر است.
این اسکوترهای ۱۰ اینچ یک وسیله عالی برای تردد در شهر هستند و میتوانند مسافت های طولانی را به روانی بپیمایند. با تحمل وزن ۱۱۰ کیلوگرم عالی ترین گزینه برای جوانان و بزرگسالان می باشد.

خفن ترین و بزرگترین اسکوتر شارژی کدام است؟

اسکوتر برقی آفرود

رنج قیمت اسکوتر برقی ناین بات چقدر است؟

برای کسانی که مشتاق لذت بردن از فضای باز به شیوه‌ای منحصربه‌فرد هستند، نادیده گرفتن هاوربردهای آفرود سخت است. بر خلاف اسکوترهای برقی دیگر که به جاده ای صاف و بدون مانع نیاز دارند، هاوربرد های آفرود بدون هیچ محدودیتی می توانند شمارا در هر جاده ای حمل کنند. باران و برف، گل یا چمن و... هیچ چیزی نمی تواند جلوی آنها را بگیرد. این اسکوترهای برقی سرعت، ثبات و برد را در حین حرکت در گوشه‌ها، بالا رفتن از تپه‌ها و صخره‌ها و دست اندازها به آسانی فراهم می‌کند.
بیشتر مردم دوست دارند با هاوربرد سریع بروند. این بخش بزرگی از سرگرمی است. سرعت هاوربرد اغلب با مشخصات موتور و باتری همراه است، بنابراین هاوربردهای مقرون به صرفه تری را در سراسر زمین خواهید دید که فقط ۶ مایل در ساعت حرکت می کنند در حالی که گرانترها می توانند به سرعت ۱۰ مایل در ساعت برسند. ولی شما با اسکوترهای برقی آفرود می توانید با سرعتی معادل ۱۶ کیلومتر بر ساعت حرکت کنید.

شروع قیمت اسکوتر آفرو هامر که به اسم اسکوتر ۱۲ اینچی هم شناخته میشود از ۷ میلیون تومان به بالا است

نخستین تفاوت این اسکیت برد برقی با دیگر مدل ها در ظاهر است، در همه اسکوترهای برقی دو کفه وجود دارد که با فشار بر آنها میتوان سرعت یا جهت اسکوتر را تغییر داد ولی در این نوع اسکوتر یک اهرم در وسط قرار دارد که وظیفه آن حرکت دادن به اسکوتر است.
اسکوترهای ناین بات با موتور الکتریکی ۸۰۰ واتی نسبت به بقیه اسکوتر ها قدرتمند تر میباشد و این را هم بگوییم که سایز چرخ آنها ۱۰ اینچ است. باتری ناین بات معمولا یک باتری لیتیوم یونی ۵۴ ولتی است که این امکان را به شما می دهد که تا ۲۵ کیلومتر را با یک بار شارژ کامل پیمایش کنید. از ویژگی های دیگر آنها می توان به سیستم اتوبالانس و اپلیکیشن موبایل اشاره کرد.

اسکوتر برقی دسته دار :

اسکوترهای دسته دار می توانند جهت حرکت را مشخص و به راحتی به چپ یا راست حرکت کنند. این نوع دارای نمایشگر سرعت و شارژ می باشند که از آنها می توان در پارک یا فضاهای آزاد به راحتی حرکت کرد. یک دسته جلوی اسکوتر برای تنظیم وجود دارد که باید با توجه به سن و قد آنرا تغییر داد.

شما میتونید برای خریداری اسکوتر برقی با قیمت مناسب از سایت ساپتک سیتی، دیجی کالا، ترب و ایمالز خرید نمایید.

خرید آنلاین و حضوری << اسکوتر برقی قیمت >> مناسب با گارانتی

شما می‌توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری از اسکوتر شارژی و هاوربرد ساپتک ایرانیان خرید کنید. در روش غیر حضوری و از طریق فروشگاه اینترنتی ساپتک، محصول مورد پسند خود را به سبد خرید اضافه کرده و با برداخت از طریق درگاه بانکی معتبر، اسکوتر خریداری شده از طریق تیپاکس یا دیگر روش‌های ارسال در سریع ترین زمان ممکن، درب منزل تحویل داده می شود. اسکوترهای خریداری شده، قبل از ارسال، تست سلامت و کارایی شده، پس از اطمینان از سلامت کامل اسکوتر و متعلقات آن بطور مناسب بسته بندی و ارسال می‌گردد.

خرید اسکوتر برقی با تخفیف ویژه از بزرگترین مرکز فروش

محصولات اسکوتر شارژی و هاوربرد ساپتک سیتی دارای گارانتی معتبر و بی قید شرط می‌باشد. این گارانتی به صورت کتبی در فاکتور قید شده و در صورت بروز هرگونه مشکل در اسکوتر شما، متخصصین این مجموعه اسکوتر را بررسی و مشکل آن را در سریع‌ترین زمان برطرف می‌کنند. بعد از پایان مدت گارانتی نیز اسکوتر، دارای خدمات پس از فروش بوده و قطعات و لوازم مورد نیاز مشتریان عزیز عرضه می گردد. این مجموعه با برخورداری از مرکز مجهز تعمیرات و گارانتی با و متخصصین با سابقه می‌باشد. برای مشاوره در خرید اسکوتر و دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

منبع سایت ساپتک سیتی

کد خبر: ۱۳۰٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha