۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
 ۴۱ راه روستایی کرمانشاه همچنان مسدود است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه:

۴۱ راه روستایی کرمانشاه همچنان مسدود است

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از مسدود بودن ۴۱ راه روستایی استان و رهاسازی ۲۲۴ خودرو گرفتار در برف خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف در استان کرمانشاه طی شبانه روز گذشته تمام نیروهای راهداری در حال آماده باش برای امدادرسانی و بروفی و پاکسازی محورهای مواصلاتی قرار گرفتند.

وی با اشاره به بارش برف در ۳۰ محور اصلی و فرعی استان کرمانشاه، افزود: ۲۶۷ نیرو راهداری با ۱۷۶ دستگاه ماشین آلات طی شبانه روز گذشته در حال امدادرسانی به مردم و پاکسازی جاده‌ها بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش نیرو راهداری چهار هزار و ۳۱۰ کیلومتر عملیات برف روبی و ۲ هزار و ۳۸۵ تن عملیات نمک پاشی انجام گرفته است.

کرمی بیان کرد: همچنین طی هفت مرتبه، ۱۳ مقطع نیز ریزش برداری و به ۲۲۴ دستگاه خودرو گرفتار در برف توسط نیروهای راهداری امداد رسانی شده است.

وی ادامه داد: پاکسازی برف روبی مسیرهای اصلی با توجه به محدودیت امکانات از اولویت بیشتری برخوردار است اما ۴۱ راه روستایی همچنان مسدود است.

کد خبر: ۱۳۰٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha