۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
۳۲۰ هزار واحد مسکن در کشور تکمیل شد/ برنامه‌ریزی‌ برای خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد
معاون شهری بنیاد مسکن کشور:

۳۲۰ هزار واحد مسکن در کشور تکمیل شد/ برنامه‌ریزی‌ برای خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد

سمنان - معاون بنیاد مسکن کشور، با بیان اینکه این نهاد متعهد به ساخت ۳۴۸ هزار واحد مسکونی شده است، گفت: ۳۲۰ هزار واحد مسکن از این تعداد تکمیل شده است.

جواد حق شناس در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه ۳۴۸ هزار واحد مسکن مهر در دولت دوازدهم بر عهده بنیاد مسکن بوده است، ابراز داشت: تاکنون ۳۲۰ هزار واحد تکمیل شده است. 

وی با بیان اینکه این واحدها به‌صورت فروش اقساطی در اختیار متقاضیان قرارگرفته است، ابراز کرد: در بنیاد مسکن برای اقشار کم‌درآمد پروژه‌هایی برنامه‌ریزی‌شده است.

معاون شهری بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه احداث شش هزار واحد مسکونی ویژه افراد کم‌درآمد در دستور کار بنیاد است، بیان داشت: پروژه‌های مسکن مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده در زمره اولویت های بنیاد مسکن محسوب می شود.

حق شناس با بیان اینکه در سال جاری طرح ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی اجرا خواهد شد، گفت: سامانه ثبت‌نام متقاضیان این طرح برای هر استان بازگشایی‌شده و متقاضیان مسکن می توانند در آن ثبت نام کنند.

وی با اشاره به استقبال مردم از سامانه مذکور، تاکید داشت: این سامانه در استان سمنان امروز بازگشایی و در مدت کمتر از یک ساعت ظرفیت متقاضیان تکمیل شد.

معاون شهری بنیاد مسکن کشور گفت: تا پایان آذرماه مرحله نخست ثبت‌نام‌ها ادامه دارد و با تعریف ظرفیت‌های جدید این سامانه در آینده مجدد فعال می‌شود و مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

کد خبر: ۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha