۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
سفر ارزان به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

سفر ارزان به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

سفر به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱ با قیمت ارزان از دغدغه های مسافران است. در این مطلب به بررسی هزینه های سفر به آنتالیا و جاذبه های این شهر زیبا می پردازیم.

نمایی از شهر آنتالیا

بازار; گروه صنعت: اگرچه آنتالیا بیشتر به خاطر پکیج های تعطیلات و استراحتگاه های خارج از مرکز شهر شناخته می شود، اما این شهر همچنین یک مقصد فرهنگی عالی است که در بیشتر مواقع سال آب و هوای خوبی دارد. این بزرگترین شهر در امتداد سواحل مدیترانه ترکیه است و بسیاری از شهرهای کوچکتر اطراف آن نیز به همین ترتیب مقرون به صرفه و ارزشمند هستند.

چرا سفر به آنتالیا؟

هوای خوب، غذاهای خوشمزه و سواحل عالی در انتظار شما در آنتالیا است. در بخشی از دریای مدیترانه با نام ساحل فیروزه ای، می‌توانید روزهای خود را با آفتاب گرفتن در یکی از سواحل باشکوه آنتالیا بگذرانید یا به دریا بروید و از انواع ورزش‌های آبی لذت ببرید. اگر از علاقه مندان به تاریخ هستید، مطمئناً عاشق گردش و بازدید از قلعه های تاریخی فراوان در شهر خواهید شد.

دروازه هادریان و قلعه رومی ایدریلیک مناطق تاریخی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گذشته آنتالیا است. با داشتن تفریحات شبانه عالی، بوتیک‌های پر زرق و برق و هتل‌های مجلل در مناطق لارا و بلک، در این مکان رویایی، تفریحات بسیاری را تجربه خواهید کرد.

شما می توانید با سفر از طریق تور آنتالیا در آژانس هواپیمایی مهرپرواز، هزینه کم تری برای سفر خود بپردازید. تور آنتالیا هتل ۵ ستاره UALL در آژانس هواپیمایی مهرپرواز در در پکیج های متنوعی ارائه می شود و امکان رزرو بهترین هتل های آنتالیا را دارید. بنابراین می توانید با توجه به بودجه خود، هتل های ۵ ستاره، هتل های ارزان، هتل های UALL و... را از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز رزرو کنید.

سفر ارزان به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

هتل های ساحلی آنتالیا

هزینه سفر به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

به خصوص در مقایسه با استانبول، آنتالیا یک سفر ارزان و عالی است. هتل‌های مرکز شهر تاریخی و دوست‌داشتنی می‌توانند بسیار ارزان و با ارزش باشند که گزینه‌های تقریباً نامحدودی از رستوران و کافه را در همان منطقه در اختیارتان قرار می دهد. هتل‌های ارزان‌تر در واقع می‌توانند اتاق‌های خصوصی با قیمت کمتر از تخت در هاستل ها داشته باشند، بنابراین ارزش تحقیق را دارند.

یکی دیگر از جنبه‌هایی که این را به ارزشی عالی تبدیل می‌کند این است که تقریباً همه جاذبه‌ها، از جمله خرابه‌های بی‌شماری و مکان‌های باستان‌شناسی، نه تنها رایگان هستند، بلکه فقط در فضای باز هستند. برخی از سواحل زیبا نزدیک هستند، بنابراین آنتالیا ترکیبی ارزان و دلپذیر از فرهنگ و خورشید است. غواصی مدیترانه ای در ترکیه شهرت جهانی و ارزان نیز دارد.

سفر به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱ یا قیمت ارزان

شما می توانید با رزرو پکیج تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ از بهترین قیمت ها بهره مند شوید. ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز با ارائه بهترین تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ در ارزان ترین قیمت سعی داریم به شما کمک کنیم تا تعطیلات فوق العاده ای را در این شهر بی نظیر سپری کنید و سال خود را به بهترین شکل آغاز نمایید.

شما می توانید برای ارزان تر شدن سفر خود، هتل های ۳ ستاره را رزرو کنید. اما توصیه می کنیم با رزرو هتل های ۵ ستاره از بهترین تفریحات آن در تعطیلات خود بهره مند شوید.

آب و هوای آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

آب و هوای آنتالیا در ماه های فروردین، اردیبهشت، شهریور و مهر با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد تا ۳۰ درجه سانتیگراد به طرز دلپذیری گرم است، بنابراین معمولاً بهترین زمان برای بازدید از بهترین شهر ساحلی ترکیه است. ماه های تابستان (ژوئن تا سپتامبر) بسیار گرم است و دما در سواحل جنوبی به بالای ۳۰ درجه می رسد.

میانگین دمای آنتالیا در ماه مارس ۱۸ درجه سانتیگراد است که برای استراحت در ساحل به اندازه کافی گرم است، بنابراین کمی کرم ضد آفتاب مصرف کنید. اما ممکن است در عصرها هوا سرد شود و تا ۷ درجه سانتیگراد خنک شود. دمای دریا ۱۷ درجه سانتیگراد و رطوبت پایین است.

در ماه مارس میانگین دمای هوا در ساحل لارا ۱۳ درجه سانتیگراد است که در گرمترین قسمت بعد از ظهر به حداکثر ۱۸ درجه سانتیگراد می رسد. اگرچه هوا به اندازه کافی گرم نیست که بتوان تمام روز را در ساحل استراحت کرد، اما می توانید در زمان خاصی از روز روی شن ها بنشینید.

سفر ارزان به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱

ساحل کنیالتی از سواحل معروف آنتالیا

سواحل معروف آنتالیا

در غرب آنتالیا، ساحل باشکوه کنیالتی قرار دارد که به کوه‌های توروس با صخره‌هایی در انتهای آن چشم‌انداز دارد. این ساحل سنگ‌ریزه‌ای و زیبا است و کافه ها و رستوران‌های فراوانی دارد و موسیقی زنده تا عصر وجود دارد.

ساحل کاپوتاش ساحلی ماسه‌ای و سنگ‌ریزه‌ای است که بین کاش و کالکان واقع شده و توسط صخره‌های شیب‌دار و جنگل‌ها احاطه شده است، دارای آب‌های فیروزه‌ای درخشان، محیطی خیره‌کننده و مناظری است که بی‌نظیر است.

ساحل شنی طولانی لارا در بین مردم محلی آنتالیا محبوب است و حال و هوای آرام و آب گرم تمیزی برای شنا دارد. یک اتاق آفتابگیر یا کابین اجاره کنید و یک روز بمانید یا برای موج سواری، قایقرانی یا کایاک سواری در دریا به آب بروید.

ساحل مرمرلی که به راحتی از مرکز شهر قدیمی آنتالیا قابل دسترسی است، یک خلیج صخره‌ای مملو از صندلی‌های آفتاب‌گیر است که منظره‌ای خیره‌کننده از صخره‌ها و کوه‌ها را ارائه می‌دهد. اگر تمایلی به جدا شدن از ساحل آفتابی ندارید، رستوران بالای ساحل غذا و نوشیدنی را مستقیماً به کنار شما می‌فرستد.

هتل های معروف آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا خدمات UALL، تفریحات آبی، پارک آبی، ساحل اختصاصی و موارد دیگر را ارائه می دهند. به دلیل این که آنتالیا یک شهر ساحلی است، امکانات تفریحات آبی و ساحلی در آن اهمیت ویژه ای دارد. از هتل های معروف آنتالیا می توان به هتل دلفین ایمپریال، هتل گرانادا لاکچری، هتل ریکسوس پریمیوم، هتل سلکتوم لاکچری، هتل لند آف لجندز، هتل مردان پالاس و هتل ریکسوس سان گیت اشاره کرد.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

کد خبر: ۱۲۹٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha