۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
یادداشت تفاهم ایجاد کمیته ویژه حل اختلافات تجاری ایران و عراق امضا می‌شود
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

یادداشت تفاهم ایجاد کمیته ویژه حل اختلافات تجاری ایران و عراق امضا می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هدف از سفر به کشور عراق افزایش و ارتقاء ظرفیت‌های تجاری و همکاری‌های مشترک اقتصادی بین دو کشور است و سند یادداشت تفاهم ایجاد کمیته ویژه حل اختلافات تجاری امضا می شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در تشریح سفر به کشور عراق گفت: در سفر سه روزه به کشور عراق دیدار و گفت‌وگو با وزرای تجارت و حمل و نقل، رئیس اتحادیه اتاق های بازرگانی و نیز رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ملی عراق در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، افزود: هدف از این سفر افزایش و ارتقاء ظرفیت‌های تجاری و همکاری‌های مشترک اقتصادی بین دو کشور است و مقرر شده سند یادداشت تفاهم ایجاد کمیته ویژه حل اختلافات تجاری ایران و عراق بین اتاق بازرگانی ایران و اتحادیه اتاق های بازرگانی عراق امضا شود.

پورابراهیمی در ادامه گفت: شرکت در همایش تجاری اتحادیه اتاق های بازرگانی عراق در بغداد و شرکت در همایش تجاری کربلا و نجف اشرف از دیگر برنامه های مهم این سفر است.

لازم به ذکر است در این سفر تعدادی از اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی، رئیس اتاق مشترک ایران و عراق، روسای اتاق‌های استان‌های غربی کشور، روسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ایران و نیز تعدادی از صادر کنندگان برتر کشور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و رئیس اتاق بازرگانی ایران را همراهی می‌کنند.

کد خبر: ۱۲۹٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha