۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
۱۱۰ واحد صنعتی راکد در استان همدان به چرخه تولید بازگشتند
از سال ۹۸ تاکنون؛

۱۱۰ واحد صنعتی راکد در استان همدان به چرخه تولید بازگشتند

همدان - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان از بازگشت ۱۱۰ واحد تعطیل و غیرفعال استان همدان از سال ۱۳۹۸ تاکنون به چرخه تولید خبر داد و گفت: این واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر هستند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان همدان؛ محمد رضا بادامی گفت: ۲۶۹ واحد تولیدی غیرفعال در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان شناسایی شده‌اند که از سال ۹۸ تاکنون موفق شدیم زمینه راه اندازی مجدد ۱۱۰ واحدبه چرخه تولید را فراهم سازیم.

وی افزود:‌ احیای صنایع و کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل در اولویت برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی استان قرار دارد و از ابتدای امسال با اقدامات صورت گرفته در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و حمایت دستگاه های اجرایی و بانک ها ۳۱ واحد به چرخه تولید بازگشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: بر اساس آخرین پایش صورت گرفته شمار واحدهای راکد صنعتی استان به عدد ۱۴۹ رسیده که رسیدگی به مشکلات و موانع این واحدها در دست بررسی کارشناسان مربوطه قرار دارد.

بادامی در خصوص اصلی ترین دلایل تعطیلی این واحدها تاکیدکرد: فرسودگی ماشین آلات، اختلاف بین سهامداران، کمبود مواد اولیه، بدهی به تامین اجتماعی، معوقات بانکی و مشکلات مالیاتی مهمترین مسائلی است که واحدهای تولیدی استان را به تعطیلی کشانده است.

وی عنوان کرد: با روشن شدن چراغ ۱۴۹ واحد راکد باقیمانده دو هزار و ۴۰۰ کارگر این واحدها می توانند مشغول به کار شوند.

کد خبر: ۱۲۹٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha