۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری در استان‌ها اجرایی می‌شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری در استان‌ها اجرایی می‌شود

فاطمی‌ امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در هر شهرستانی از جمله کهنوج طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت داریم که در این طرح تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان بررسی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت صمت، سیدرضا فاطمی‌ امین وزیرصمت امروز صبح در بازدید از کارخانه تیتانیوم کهنوج اظهار داشت: واحد فرآوری تیتانیوم سال‌ها در کهنوج مطرح بوده و در یک سال گذشته به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه قول می‌دهم اگر به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برسد در تامین مالی این مجموعه کمک می‌کنیم که کار زودتر به اتمام برسد گفت: برنامه بهره‌برداری از این مجموعه بهمن سال آینده است اما امیدواریم با کمک وزارت صمت تا پاییز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در هر شهرستانی از جمله کهنوج طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت داریم که در این طرح تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان بررسی می‌شود افزود: طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت با این هدف که اشتغال مورد نیاز طرح‌ها را تامین کنیم اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در کهنوج معادن زیادی از جمله تیتانیوم وجود دارد و قول می‌دهیم تا آخر امسال پروژه‌های سرمایه‌گذاری که می‌تواند اشتغال مناسبی برای شهرستان کهنوج ایجاد کند طراحی و در اولویت قرار دهیم.

فاطمی‌امین تصریح کرد: انجام فاز دوم تیتانیوم یک تصمیم اقتصادی است و در وزارت صمت قول می‌دهیم به اندازه کافی پروژه سرمایه گذاری در شهرستان کهنوج تعریف کنیم.

کد خبر: ۱۲۹٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha