۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
احتمال افزایش قیمت آواکس تا محدوده ۹۸ دلار| بهبود اکوسیستم آوالانچ
بازار بررسی کرد؛

احتمال افزایش قیمت آواکس تا محدوده ۹۸ دلار| بهبود اکوسیستم آوالانچ

با بهبود شرایط ریزشی بازار ارزهای دیجیتال طی ۴۸ ساعت گذشته، ارز دیجیتال آواکس نیز تحرکات خود را آغاز کرده و شانس عبور از مقاومت ۹۸ دلاری را پیش روی خود دارد.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال آواکس از اوایل تا اواسط دسامبر سعی کرد قیمت خود را افزایش دهد و موفق شد بالاترین قیمت تاریخ این ارز یعنی ۱۲۷.۴۵ دلار را برای خود به ثبت برساند. از آن زمان قیمت آواکس شروع به ریزش کرد.

اکنون، یک مقاومت مهم پیش روی خریداران آواکس وجود دارد که همان قیمت ۹۸.۴۱ دلار است که در تاریخ ۳۰ دسامبر آواکس آن را تجربه کرد. البته پس از آن، بازار دوباره صعودی شده و آواکس یک نوسان عمده در ۱۱۷.۴۴ دلار در تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۲۲ را تجربه کرد.

پس از ۲ ژانویه، آواکس از ۱۱۷.۴۴ دلار قیمت سقوط کرد و تقریباً ۳۲.۱ درصد ارزش خود را از دست داده و نهایتا در سطح حمایت ۸۰.۰۰ دلار متوقف شد. سطح ۸۰.۰۰ دلار یک منطقه حمایتی کلیدی است چراکه با نگاهی به تاریخچه قیمت آواکس متوجه می شویم که قیمت، از اوایل تا اواسط دسامبر چهار بار این نقطه را لمس کرده است.

قیمت دقیقا از همین نقطه می تواند یک حرکت صعودی کوتاه مدت داشته باشد؛ چراکه آواکس اخیرا موفق شده مقاومت قبلی را که در ۷ ژانویه در ۹۶.۷۶ دلار تشکیل شده بود، بشکند. برای فعال شدن الگوی مثلث صعودی، این ارز باید بالای ۹۱.۹۴ در بازار معامله شود.

احتمال افزایش قیمت آواکس تا محدوده ۹۸ دلار| بهبود اکوسیستم آوالانچ

همچنین، در خط RSI، ما می‌توانیم واگرایی نزولی پنهان را ببینیم که نشان می‌دهد بازار می‌تواند به زودی به سمت بالاتر حرکت کند. با این حال، معامله گران و سرمایه گذاران باید منتظر تایید مولفه های بیشتر مانند شکسته شدن محدوده مقاومت ۹۱.۹۴ دلار باشند. اگر قیمت موفق شود R۱ را بشکند، ممکن است تا منطقه مقاومت بعدی در ۹۸.۴۲ دلار افزایش یابد.


بهبود اکوسیستم آواکس
اکوسیستم دیفای اختصاصی آواکس یعنی Pollen قرار است به زودی توکن حاکمیتی PLN خود را در صرافی سنگاپوری AscendEX به بازر عرضه کند.

این توسعه اکوسیستم آوالانچ می تواند تاثیر به سزایی بر ارزش توکن بومی آن یعنی آواکس گذاشته و قیمت این ارز محبوب را تا حد زیادی افزایش دهد. با این حال باید منتظر ماند و دید که واکنش بازار نسبت به راه اندازی دیفای جدیدی آوالانچ چه خواهد بود.

کد خبر: ۱۲۸٬۹۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha