۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
هوشمندسازی توزیع کالاهای اساسی در همدان
معاون استاندار همدان اعلام کرد:

هوشمندسازی توزیع کالاهای اساسی در همدان

همدان -‍ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از هوشمندسازی توزیع کالاهای اساسی در این استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، ظاهر پورمجاهد در هشتمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی که به‌صورت وبینار با حضور دکتر وزیر جهاد کشاورزی و سایر اعضای قرارگاه استانی برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اصلاح نظام یارانه‌ها، همفکری و هماهنگی‌های لازم با فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، سازمان‌های متولی، نخبگان و گروه‌های مرجع جامعه در راستای انجام شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه، ذخیره‌سازی، هماهنگی‌های لازم نیز با تشکل‌های بخش کشاورزی اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها صورت گرفته است گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم با سیستم بانکی و موسسات مالی برای تامین مالی طرح‌ها در استان انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه نگاه ما به ساختار تامین مالی خوشبینانه است و نیاز به بحث‌های کارشناسی، تقویت و اصلاح دارد گفت: با توجه به نیازهای مواد اولیه و نهاده‌های دامی، ضرورت دارد در زمینه تامین ارز نیمایی به میزان کافی اقدام جدی شود.

وی با بیان اینکه ارتباط و دسترسی به سامانه‌های جامع تجارت و جامع انبارها در شرایط کنونی ضروری است افزود: سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت هماهنگی و ارتباط بیشتری داشته باشند.

پورمجاهد با اشاره به اینکه سامانه بازرگانی و بازار باید تقویت و بارگذاری مرغداران به موقع انجام شود خواستار توجه به این مهم شد.

کد خبر: ۱۲۸٬۹۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha