۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
عدم شفاف سازی در استفاده از ۴ نوع سم ممنوعیت صادرات فلفل به روسیه را رقم زده است
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:

عدم شفاف سازی در استفاده از ۴ نوع سم ممنوعیت صادرات فلفل به روسیه را رقم زده است

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: عدم شفاف سازی در زمینه استفاده از چهار نوع سم از سوی وزارت جهاد کشاورزی، ممنوعیت صادرات فلفل دلمه ایران به کشور روسیه را رقم زده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۱۹ دی ماه) کمیسیون متبوع خود، گفت: دستور کار نشست امروز بررسی اشکالات و موانع پیش روی صادرات برخی محصولات کشاورزی مانند فلفل دلمه‌ای به کشور روسیه بود که در این جلسه معاونین و مسئولین وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور خارجه و صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در نشست امروز مشخص شد بحران جدی در زمینه تولید محصولات کشاورزی و استفاده از سموم وجود ندارد، عنوان کرد: عدم شفاف سازی در زمینه استفاده از ۴ نوع سم از سوی وزارت جهاد کشاورزی، ممنوعیت صادرات فلفل دلمه به کشور روسیه را رقم زده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: در نشست امروز مقرر شد کمیته‌ای با حضور دستگاه‌های اجرای ذی‌ربط و به ریاست اعظمی عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی موانع پیش آمده در زمینه صادرات محصولات کشاورزی را بررسی کنند تا تمامی خلاء‌های موجود احصاء شوند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عمده مشکلات به وجود آمده در زمینه صادرات محصولات کشاورزی به واسطه عدم پاسخگویی به موقع اعمال شده است.

کد خبر: ۱۲۸٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha