۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
صادرات مستقیم کفش در هیدج مورد توجه قرار گیرد
 سرپرست فرمانداری ابهر:

صادرات مستقیم کفش در هیدج مورد توجه قرار گیرد

زنجان- ذوالقدر، سرپرست فرمانداری ابهر گفت: صادرات مستقیم کفش در هیدج مورد توجه قرار گیرد چرا که سبب حذف واسطه‌ها از چرخه صادرات می شود.

احمدذوالقدر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شهرستان ابهر در حوزه صنعت جایگاه خوبی در استان دارد، گفت: برندسازی از نیازهای صنعت کفش در هیدج است.

وی اظهار داشت: افزایش کیفیت نیز از مباحثی است که باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد تا کفش هیدج توان رقابت در بازارهای بین‌المللی را داشته باشد و کفش هیدج در بین صنایع اشتغال‌زایی زیادی دارد.

سرپرست فرمانداری ابهر به صادرات مستقیم کفش اشاره کرد و گفت: توجه به این موضوع سبب حذف واسطه‌ها از چرخه صادرات شده که همین امر سبب می‌شود و در این میان برنامه‌ریزی اساسی برای رشد و توسعه هرچه بیشتر این صنعت در هیدج انجام خواهد شد.

ذوالقدر از تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری در ابهر خبر داد و ابراز داشت: کمیته سرمایه‌گذاری در شهرستان آماده پذیرایی از هرگونه سرمایه‌گذاری است.

وی با بیان اینکه تولید کنندگان کفش هیدج به تبلیغات توجه جدی داشته باشند، تصریح کرد: توجه به تبلیغات مد نظر قرار گیرد و در این میان در حال حاضر شرکت‌های بزرگ دنیا ۷۰ درصد از هزینه‌های خود را برای به قبضه در آوردن بازارهای جهانی به تبلیغات اختصاص می‌دهند و در هیدج هم به این مهم باید ویژه توجه شود.

کد خبر: ۱۲۸٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha