دعوت از فعالان شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه خدمات الکترونیک قضایی
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه عنوان کرد

دعوت از فعالان شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه خدمات الکترونیک قضایی

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با دعوت از شرکت‌های دانش بنیان برای همکاری، بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در ارائه خدمات الکترونیک قضایی تاکید کرد.

به گزارش بازار، نشست رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و شرکت‌های دانش‌بنیان با موضوع استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در ارائه خدمات الکترونیک قضایی درسالن جلسات این مرکز تشکیل شد.

محمد کاظمی‌فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در این نشست گفت: با توجه به تجربه استفاده از شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان در ارائه خدمات الکترونیک به مردم به خصوص در احراز هویت برخط و دادرسی الکترونیک، مدل جدیدی از همکاری را طراحی کرده و از علاقمندانی که تمایل به همکاری دارند دعوت به عمل می‌آید.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه احراز هویت گفت: سامانه احراز هویت یکی از اتفاقات بسیار خوبی بوده که در قوه قضائیه اتفاق افتاده است به نحوی که مورد استقبال بانک‌ها نیز قرار گرفته است و این با همت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان انجام شده است.

کاظمی‌فرد گفت: مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با دعوت از شرکت‌های خصوصی جهت همکاری در پروژه‌ها انحصار را از بین برده و تنها کیفیت مورد نظر این مرکز است، که این کیفیت بهتر تفاوت شرکت‌ها را مشخص می‌کند.

کد خبر: ۱۲۸٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha