۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
 سیلاب به ۵۵ محور روستایی خراسان جنوبی خسارت زد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی:

سیلاب به ۵۵ محور روستایی خراسان جنوبی خسارت زد

بیرجند-مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از خسارت سیلاب به ۵۵ محور روستایی استان خبر داد و گفت:با تلاش راهداران پاکسازی اولیه این محورها از گل و لای و ترمیم آسیب دیدگی ها انجام شده است.

اسدالله جلال زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با شروع بارندگی های در استان تمامی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای بصورت اماده باش کامل نسبت به ارائه خدمات مورد لزوم اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به بارش برف در گردنه‌های برفگیر استان در ۵ شهرستان و بارش باران در ۴ شهرستان دیگر، ۳۰ درصد راههای استان از بارش ها تاثیر گرفتند که با تلاش مشترک تیم های راهداری و پلیس راه استان بازگشایی محورهای شریانی و اصلی استان انجام گرفت.

وی افزود: بیش از ۱۹۲ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۲۱۵ نفر نیروی راهدار با استفاده از حدود ۳۵۰۰ تن شن و نمک به برفروبی، پاکسازی و شن و نمک پاشی ۴۳۰کیلومتر از انواع راههای استان پرداختند.

جلال زاده ادامه داد: همچنین به بیش از ۹۵خودرو در طول راههای بین شهری و روستایی استان توسط عوامل راهداری، امدادرسانی و ۵۵نفر از مسافرین در راهدارخانه ها اسکان داده شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی یادآور شد: به دلیل بارندگی های اخیر به ۲۵۹ دستگاه پل و ابنیه فنی راه ها ، ۸۵ روکش آسفلات ها خسارت وارد شده است.

جلال زاده عنوان کرد: تا کنون به بیش از ۵۵ محور روستایی در اثر بارندگی خسارت وارد شده که با تلاش همکاران راهداری پاکسازی اولیه این محورها از گل و لای و ترمیم آسیب دیدگی ها صورت گرفته و در حال حاضر تردد بصورت روان در کلیه محورهای استان جریان دارد.

وی بیان کرد: اکیپ‌های راهداری در حالت آماده باش قرار داشته و تمامی مسیرهای مواصلاتی استان از طریق مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، در حال رصد و بررسی مستمر هستند.

انتهای پیام/ فاطمه زیراچی

کد خبر: ۱۲۷٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha